«مدرسه ساتوشی» مودرکس برای گسترش آگاهی درباره فناوری‌های رمزنگاری، وب 3 و بلاک چین راه‌اندازی شد.

به گفته وزیر دارایی، فناوری بلاک چین امکانات بسیار زیادی را ارائه می دهد و افرادی که قبلاً در اکوسیستم وب 3 درگیر هستند نباید فکر کنند که دولت درون گرا و مخالف فناوری است.

Mudrex، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری رمزنگاری، روز سه‌شنبه یک پلتفرم آموزشی آنلاین رایگان Web3 به نام مدرسه ساتوشی راه‌اندازی کرد. هدف شرکت رمزنگاری مستقر در بنگالورو گسترش آگاهی در مورد توسعه و استفاده از دارایی‌های رمزنگاری و سایر جنبه‌های دنیای Web3 است. دوره‌هایی که از طریق این پلتفرم ارائه می‌شوند برای نوجوانان و افراد هدف‌گذاری شده‌اند. نام این مدرسه از ساتوشی ناکاموتو، بنیانگذار ناشناس بیت کوین الهام گرفته شده است که هویت او از سال 2009، زمانی که گفته می شود محبوب ترین ارز رمزنگاری شده جهان را تاسیس کرده است، همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است.

علیرغم عدم تمایل هند به آزمایش گسترده در بخش کریپتو، وزیر دارایی Nirmala Sitharaman بارها و بارها در مورد اهداف هند برای توسعه بیشتر فناوری بلاک چین صحبت کرده است.

هند در دو سال گذشته شاهد یک انفجار از نظر کنجکاوی ارزهای دیجیتال بوده است. این کشور، تحت ریاست G20، در حال همکاری با سایر کشورها و همچنین صندوق بین‌المللی پول برای پیش‌نویس قوانین رمزنگاری برای اداره این بخش در سطح بین‌المللی است.

این پلتفرم به کاربران ثبت نام شده اجازه می‌دهد تا به مجموعه‌ای از منابع آموزشی از جمله آزمون‌های تعاملی، تشبیه‌ها و خلاصه‌ای از خدمات رمزنگاری و مرتبط با Web3 دسترسی داشته باشند. پس از تکمیل دوره‌ها، Mudrex می‌گوید که گواهی‌هایی اعطا می‌کند مبنی بر اینکه دارنده در مورد ساخت، درک و کار بر روی فناوری‌های Web3 و کریپتو آموخته است که می‌تواند به آنها اهرمی در جستجوی شغل بدهد.

صنعت ارزهای دیجیتال با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال رشد است، و بسیار مهم است که افراد با کسب دانش و مهارت‌های لازم، جلوتر از این منحنی بمانند. ادول پاتل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Mudrex گفت: مدرسه ساتوشی یک پلت فرم جامع برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال و وب 3 ارائه می دهد.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هدف Mudrex با مدرسه ساتوشی، ایجاد گفتگو در مورد موارد استفاده بالقوه فناوری بلاک چین است. پاتل خاطرنشان کرد: “هدف ما این است که مردم را برای تصمیم گیری آگاهانه و مشارکت با اطمینان در صنعت هیجان انگیز کریپتو و بلاک چین توانمند کنیم.”

در همین حال، دولت در حال حاضر بهره برداری از صنعت بلاک چین را آغاز کرده است. در ژانویه امسال، NITI Aayog، اندیشکده تحت حمایت دولت هند، یک ماژول بلاک چین را راه اندازی کرد تا به توسعه دهندگان محلی کمک کند تا پتانسیل این بخش را با موارد استفاده آزمایشی و آزمون و خطا کشف کنند.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.