مدل‌های آیفون 16 پرو برای رقابت با سامسونگ امسال نمایشگر بزرگ‌تری خواهند داشت: مارک گورمن

گورمن در خبرنامه خود عمدتاً بر روی هدست واقعیت ترکیبی اپل و استفاده از هدست آینده متا به نام Quest 3 تمرکز کرده است. یک برنامه جدید دفترچه یادداشت مانند که می تواند خلق و خو و احساسات و ارتقاء برنامه کیف پول خود را تعیین کند، بدون اینکه هیچ یک از تغییرات مورد انتظار طراحی را که در گزارش قبلی اشاره شده بود، آشکار کند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در این خبرنامه، که سایر معرفی‌های مورد انتظار در رویداد توسعه‌دهندگان WWDC 2023 اپل را نیز روشن می‌کند، به مدل‌های آینده آیفون 16 پرو نیز اشاره می‌کند. انتظار می‌رود که مهم‌ترین ویژگی اپل در راه‌اندازی، هدست واقعیت ترکیبی آن باشد، اما مدل‌های آیفون آن نیز انتظار می‌رود در اواخر امسال تعدادی ویژگی جدید را به نمایش بگذارند. که یکی از آنها دارای نمایشگر بزرگتر است.

طبق گزارش‌های گذشته، حرکت مورد انتظار اپل به سمت دوربین تله‌فوتو از نوع پریسکوپ نیز دلیل اصلی افزایش اندازه نمایشگر است. در واقع، اپل می‌تواند با طراحی ضخیم‌تر آیفون یا طراحی کلی باریک خود (که در حال حاضر یک ماژول دوربین به‌خوبی بیرون زده در آیفون 14 پرو دارد) را با گسترش ردپای خود برای قرار دادن اجزای بیشتر مانند باتری بزرگ‌تر حفظ کند.

گورمن در نظرات صرفاً اعلام کرد که نمایشگر در مدل‌های پرو جدید «یک دو دهم اینچ به صورت مورب» رشد می‌کند، بدون اینکه جزئیات خاصی ارائه کند. این موضوع یادداشت قبلی راس یانگ، تحلیلگر DSCC را تأیید می کند، که در توییتی توضیح داد که آیفون 16 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی در مقابل پنل 6.1 اینچی آیفون 14 پرو خواهد بود، در حالی که آیفون 16 پرو مکس حتی 6.9 بزرگتر خواهد داشت. صفحه نمایش اینچی، که در نهایت می تواند به طور قابل توجهی بزرگتر از پنل 6.7 اینچی آیفون 14 پرو به نظر برسد. جزئیات دیگری که مشخص نیست این است که آیا هر دوی این نمایشگرهای جدید رزولوشن بالاتری نسبت به مدل‌های خروجی خواهند داشت یا خیر. ما معتقدیم که احتمال کمی وجود دارد که جزیره دینامیک آیفون 16 پرو مکس در مقایسه با اجرای فعلی آن، هنگام مشاهده محتوا، بالاتر و خارج از مسیر باشد.

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 16 پرو اپل با چندین ارتقا وارد بازار شوند. همچنین اخباری وجود دارد که یکی از این گوشی‌ها می‌تواند نام تجاری فوق‌العاده‌ای داشته باشد زیرا انتظار می‌رود از نظر اندازه نیز رشد کند. گزارش‌های قبلی بیان کرده‌اند که هر دو مدل آیفون 16 پرو اپل با نمایشگرهای بزرگ‌تر عرضه می‌شوند، با تحلیلگر Ming-Chi-Kuo توضیح می‌دهد که فضای اضافی برای قرار دادن تنظیمات جدید دوربین تله فوتو در میان سایر اجزای جدید مورد نیاز است. اکنون مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود همین موضوع را تأیید می کند.

در بحث مرتبطی که توسط Phone Arena مشاهده شد، گورمن اشاره می کند که یکی از دلایل افزایش اندازه نمایشگر نیز می تواند سامسونگ باشد. افزایش اندازه نمایشگر در مدل بزرگتر پرو می تواند به اپل کمک کند تا با سامسونگ که نمایشگرهای بزرگی را در مدل های گلکسی اس اولترا ارائه می دهد، عقب بیفتد.