مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

جالب است بدانید انتخاب این نوع سقف در طرح‌های خلاقانه و ابعاد ای خاص باعث می‌شود ارتفاع سقف راهرو بیشتر نشان داده شود و فضا را زیباتر و شکیل‌تر نشان می‌دهد. مدل کناف سقف پذیرایی مستطیلی را می توان بهترین مدل کناف سقف پذیرایی نام برد. مدل کناف مستطیلی سقف بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که دارای سالنی بزرگ باشد. قیمت کناف کاری سقف ساده (فلت) به صورت مترمربع و سقف دور باکس به صورت متر طول تعیین می شود. زیرا اجرای سقف رابیتس علاوه بر نیاز به مصالحی همچون رابیتس، گچ، میلگرد و پروفیل، نیاز به جوشکاری نیز دارد که موجب افزایش هزینه های اجرایی سقف کاذب گچی رابیتس می گردد. کناف صفحات روکش دار گچی هستند که از آنها برای کناف کاری سقف و دیوار استفاده می گردد.

مدل های زیبای عروسک خمیری فانتزی

امروزه برای زیبایی خانه گچبری یک ایده وطرح تقریبا قدیمی شده و با پیشرفت علم و تکنولوژی سقف های کناف و کاذب مد شده اند. با نصب درست سقف کناف، می‌توان از آن به عنوان یک عایق حرارتی نام برد. با این کار صرفه‌جویی زیادی در مصرف انرژی شده و از هدر رفتن گرمای محیط جلوگیری می‌شود. آن چه که در این نوشته به بیان آن پرداختیم، معرفی نوعی سقف کاذب به نام کناف می باشد که امروزه بسیار پرکاربرد و رایج شده است.

مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

در صورت استفاده از لوستر طرح کناف حاشیه دیوار انتخاب مناسبی است. اگر از کناف حاشیه استفاده شود، فضای مرکزی سقف فرورفتگی خواهد داشت. چنین تغییر ارتفاعی در سقف، طراحی خاص و منحصر به فردی ایجاد خواهد کرد.

استفاده از آینه های دکوراتیو برای دیزان و تزیین سالن پذیرایی و همچنین استفاده از ترکیب آن با کناف سقف می تواند زیبایی خاصی برای منزل شما باشد. اگر می خواهید این نور پردازی را در کناف دیوار به کار گیرید توجه به فرم دیوار و ارتفاع آن از زمین نیز مسئله مهم و حائز اهمیتی است با توجه به این نکات شما می توانید یکی از زیبا ترین طرح های کناف را داشته باشید. طراحی سقف کناف به صورت حرفه ای توسط گروه معماری خانه طرح انجام می شود .

انواع کناف کاری سقف پذیرایی

در حالت تیپ B که مناسب فضاهای کمتر از ۱۰ متر میباشد پروفیل های F47 فقط در یک جهت نصب میشوند و سپس پانل به آن پیچ میشود. رنگ را فراموش نکنید، رنگ می‌تواند به خوبی سقفی که طراحی کرده اید را نشان دهد. نمونه زیرسقف آشپزخانه پلکسیبه رنگ نارنجی است است که فضای اشپزخانه را شیک و لوکس نشان داده است. در این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که سقف کناف از پرطرفدارترین محصولات برای تزیین سقف های خانه هستند و مزایا و معایب و نکات اجرای آن را شرح دادیم. توجه کنید که نصب سقف کناف کاری هرکسی نیست و باید با تجهیزات پیشرفته به صورت استاندارد نصب شود.

از آنجا که سقف‌ کناف پذیرایی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ساخته می‌شود، هر فردی با توجه به سلیقه‌اش می‌تواند از طراحی‌های شیک و متنوع استفاده کند و با اجرای دکوراسیون راهروهای باریک به ایجاد جدیدترین مدل کناف سقف آشپزخانه تغییرات متفاوت بپردازد. در حالی که نیازی به عملیات ساختمان سازی سخت نیست و به مصالح ساختمانی نیاز پیدا نمی‌کند. یکی از محبوب ترین کناف کاری ها، کناف سقف پذیرایی است که هر روزه در ساختمان های تازه ساخت مورد توجه قرار گرفته است.

  • در صورت نصب اصولی ،کناف به عنوان عایق حرارتی نیز کاربرد دارد .
  • فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است .
  • نمونه زیر در درون سقف کاذب از گچبری‌هایی خاص و شیک استفاده کرده است که این اتفاق فضای اشپزخانه را متفاوت تر از اشپزخانه‌های دیگر جلوه می‌دهد.
  • مدرن یا کلاسیک بودن فضای آشپزخانه خود را مشخص کنید و بر اساس آن طرحی ساده که امکان نورپردازی مناسب را فراهم می‌کند انتخاب کنید.
  • در طراحی سقف منزل موردی را که باید به آن توجه داشته باشید مجموع محیطی می باشد که در آن زندگی می کنید.

اما پیشنهاد می‌شود از متخصصین حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید تا با ظرافت و دقت تمام نصب شود. چراکه رعایت نکات و مراجل اجرایی به صورت دقیق، در ظاهر و زیبایی سقف بسیار تاثیرگذار است. اگر طرح به صورت یکپارچه اجرا شود طرح های كناف وافل ، كناف دکوراتیو طرح دار و طرح كناف سقف ساده مواردی است که امکان اجرا خواهد داشت.

کناف سقف پذیرایی گرد