مدیرعامل کارل پی می گوید Nothing Phone 2 اواخر امسال وارد ایالات متحده می شود

ما نمی‌توانستیم زودتر این کار را انجام دهیم، زیرا تازه در سال دوم زندگی‌مان بودیم و دست‌هایمان در ساخت تیم بسته بود، زیرا در حال ساخت محصولات بودیم. اکنون که ما روی یک پایه محکم تر هستیم، می توانیم یک گام به جلو برداریم.» او گفت.

هیچ چیز Phone 2 به اندازه Phone 1 ارائه نمی شود. پی گفت که این شرکت سرمایه گذاری هنگفتی روی نرم افزار Phone 2 می کند. «زمانی که Phone 1 را راه اندازی کردیم، تنها حدود پنج مهندس در تیم تلفن همراه داشتیم، بنابراین تعداد زیادی از کار باید توسط شرکت های دیگر انجام می شد.» اکنون تیم ما در نرم افزار نزدیک به 100 نفر است و من افراد زیادی را وارد کردم که قبلاً در زندگی گذشته با آنها کار می کردم. مدل آتی در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 778G+ در تلفن 1، می‌تواند دارای ساختاری پریمیوم‌تر و SoC جدید باشد.

Nothing Phone 1 در ایالات متحده عرضه نشد، اما این شرکت اخیراً یک برنامه بتا را برای خریداران آمریکایی اعلام کرد که به آنها اجازه می دهد گوشی را در کشور آزمایش کنند. هزینه شرکت در این برنامه 299 دلار (تقریباً 24400 روپیه) است و شامل نسخه سیاه رنگ Nothing Phone 1 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. T-Mobile تنها اپراتور است که از 5G روی گوشی پشتیبانی می کند، در حالی که کاربران AT&T و Verizon اتصال 4G محدودی خواهند داشت.

در مصاحبه با Inverse، کارل پی تایید کرده است که گوشی هوشمند بعدی Nothing، Phone 2، در سال جاری عرضه رسمی ایالات متحده خواهد شد. پی گفت: “ما تصمیم گرفتیم که ایالات متحده را در اولویت اول خود از نظر بازار قرار دهیم.” او توضیح داد: «وقتی یک گوشی هوشمند برای ایالات متحده می‌سازید، باید با اپراتورها برای صدور گواهینامه و تطبیق برخی از ویژگی‌های آن‌ها با سیستم‌عامل خود کار کنید» و افزود: «ما قبلاً منابع لازم برای آن را نداشتیم و اکنون داریم.»

طبق گزارشات، پی اظهار داشت که شرکت از 200 نفر در سال 2021 به 400 نفر امروز افزایش یافته است و آنها منابع بیشتری برای کار در صدور گواهینامه حامل، تضمین کیفیت، بازاریابی، لجستیک خرده‌فروشی و غیره دارند. 196 کرور) در سال اول به 200 میلیون دلار (تقریباً 1633 کرور) در سال 2022 رسید.

از مشخصات Nothing Phone 1 می توان به صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز، تنظیمات دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی دارای یک SoC +Snapdragon 778G در زیر هود است که با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 جفت شده است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 33 واتی، شارژ بی سیم Qi 15 واتی و شارژ معکوس 5 واتی پشتیبانی می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع Nothing Phone 1، اولین گوشی هوشمند برند بریتانیایی به رهبری کارل پی، بنیانگذار OnePlus، در جولای سال گذشته در بازارهای جهانی به جز ایالات متحده رونمایی شد. جانشین Nothing Phone 2 ظاهراً امسال به طور رسمی در ایالات متحده عرضه خواهد شد. هیچ چیز مدیر عامل شرکت کارل پی در مصاحبه ای گفته است که Nothing Phone 2 در اواخر سال 2023 وارد بازار خواهد شد و این شرکت به ایالات متحده به عنوان بازار اولویت دار نگاه می کند. طبق این گزارش، گوشی آینده Nothing Phone 2 یک پیشنهاد برتر نسبت به Nothing Phone 1 است و نرم‌افزار تمرکز بزرگی برای این شرکت خواهد بود.

جدا از گسترش به ایالات متحده، طبق گزارش ها، این شرکت به دنبال افتتاح فروشگاه های خرده فروشی بیشتری در مناطق دیگر است. همچنین گفته می شود که آنها در حال بررسی یک فروشگاه در ایالات متحده هستند.

Nothing Phone 1 در ژوئیه سال گذشته با برچسب قیمت اولیه روپیه رونمایی شد. 32999 برای نسخه پایه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی. بعداً هیچ چیزی قیمت را با روپیه افزایش نداد. 1000 در ماه اوت

در حال حاضر هیچ چیز هدفون های TWS خود را در ایالات متحده ارائه نمی دهد و این کشور یک سوم فروش را به خود اختصاص داده است. پی عقیده داشت که با عرضه نکردن گوشی ما در ایالات متحده، این شرکت به طور بالقوه یک سوم از حجم را روی میز باقی می گذارد.