مدیرعامل Take-Two می‌گوید افشای GTA 6 بر تجارت تأثیری نداشت، اما یک موضوع احساسی بود.


هشتمین بازی اصلی در سری Grand Theft Auto شاید مورد انتظارترین بازی در تاریخ بازی ها باشد. نزدیک به یک دهه از زمانی که Grand Theft Auto V در ابتدا بر روی کنسول ها عرضه شد، می گذرد که اکنون دو نسل از آن می گذرد. راک استار گیمز قبلا تایید کرده است که به سختی در حال کار روی GTA 6 هستند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار آن وجود ندارد. سال گذشته، طرفداران مشتاقانه منتظر نگاهی غیرمجاز به بازی پیش رو داشتند، زمانی که یک فاش شد فیلم در حال توسعه از GTA بعدی را فاش کرد. این افشاگری که شامل گیم‌پلی، شخصیت‌ها و محیط باز از GTA 6 بود، نگرانی‌هایی را در مورد تأثیری که می‌تواند بر ناشران بازی داشته باشد، برانگیخت. درست در زمان آخرین گزارش درآمد خود، که کمی کمتر از هدف خود بود، شرکت مادر Rockstar Take-Two Interactive اعلام کرد که این افشاگری تأثیر منفی بر تجارت آن نداشته است.

استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two در صحبت با IGN گفت که این افشاگری یک “موضوع احساسی” بود و نه تجاری. زلنیک گفت: «ما درز اطلاعات را بسیار جدی می‌گیریم و همه ما را ناامید می‌کند، این واقعاً برای تیم ناامیدکننده و ناراحت‌کننده است. “با این حال، به عنوان یک موضوع تجاری، ما تحت تاثیر قرار نمی گیریم. اما به عنوان یک موضوع شخصی و یک موضوع احساسی، تیم های ما تحت تاثیر قرار می گیرند.”

سال گذشته در سپتامبر، Rockstar Games با نشت گسترده‌ای مواجه شد که تصاویری از گیم‌پلی در حال توسعه از GTA 6 را فاش کرد. این نشت که در یک انجمن محبوب GTA ظاهر شد، شامل بیش از 90 ویدیو بود که دو شخصیت قابل بازی، لوسیا و جیسون را نشان می‌داد. اما تایید می کند که Grand Theft Auto بعدی یک قهرمان زن خواهد داشت.

وقتی Take-Two Interactive شروع به ثبت ادعاهای حق چاپ برای حذف این فیلم کرد، ویدیوهای نشت در چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی منتشر شد. در آن زمان، Rockstar بیانیه ای صادر کرد و گفت که آنها “بسیار ناامید” هستند از اینکه جزئیات بازی بعدی خود را به این شیوه به اشتراک گذاشته اند.

اوایل سال گذشته، پس از سال‌ها گمانه‌زنی، بالاخره راک‌استار گیمز اعلام کرد که روی قسمت اصلی بعدی GTA کار می‌کند. این استودیو در فوریه گذشته در یک پست آنلاین گفت: “خوشحالیم که تأیید کنیم توسعه فعال برای ورودی بعدی این سری در حال انجام است.”

سال‌ها پس از انتشار، GTA 5 مانند همیشه پردرآمد باقی مانده است و بازی همچنان مانند کیک‌های داغ فروخته می‌شود. طبق گزارش IGN، این بازی پس از فروش سه ماهه گذشته در مجموع 175 میلیون نسخه فروخته است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Realme GT Neo 5 می تواند در سطح جهانی به عنوان Realme GT 3 راه اندازی شود، طراحی بسته بندی جعبه لو رفت


CoinDCX از سریدار گواردان برای نظارت بر آمادگی امنیت سایبری به عنوان CISO استفاده می کند

ویدیوی برگزیده روز

Samsung Galaxy Unpacked: همه چیز درباره سری S23





منبع