مدیر سابق کوین‌بیس، برادر برادر با تسویه هزینه‌های SEC در تجارت داخلی کریپتو موافقت کردند

ایشان وحی اوایل ماه جاری به دو سال زندان محکوم شد. در ژانویه، نیکیل وحی به 10 ماه زندان محکوم شد. وکیل او بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

این رگولاتور در گزارشی گفت که SEC گفت ایشان واهی و برادرش نیکیل وحی توافق کردند تا اتهامات مدنی را که پیش از اعلامیه های متعدد در مورد حداقل 9 اوراق بهادار دارایی کریپتو که در پلتفرم Coinbase در دسترس قرار می گیرند، درگیر شده بودند، تسویه کنند. بیانیه.

گوربیر گروال، مدیر اجرایی SEC، گفت: «در حالی که فناوری های مورد بحث در این مورد ممکن است جدید باشند، این رفتار چنین نیست.

هر دو برادر موافقت کردند که اتهامات کمیسیون SEC را رد نخواهند کرد. هیچ کدام جریمه ای دریافت نکردند و حکم انصراف از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحت پوشش دادرسی کیفری مرتبط تلقی شد.

سخنگوی این شرکت گفت که “ناامید” است که دادگاه فرصتی برای پذیرش این درخواست را نخواهد داشت. سخنگو گفت: «تسویه حساب Wahi شامل هیچ بیانیه یا پذیرشی نیست که دارایی های رمزنگاری مورد بحث اوراق بهادار هستند.

Coinbase یکی از تعدادی از شرکت های رمزنگاری است که توسط SEC به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار هدف قرار گرفته است. این شرکت یکی از طرفین ادعاهای کمیسیون SEC علیه برادران وحی نبود، اما از درخواست آنها برای اخراج حمایت کرد.

برادران وحی قبلاً از یک قاضی خواسته بودند که پرونده SEC را رد کند.

یک مدیر محصول سابق کوین‌بیس گلوبال و برادرش توافق کرده‌اند که هزینه‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مربوط به تجارت داخلی اوراق بهادار دارایی‌های کریپتو را تسویه کنند.

وکیل ایشان وحی از اظهار نظر در مورد توافقنامه خودداری کرد. او قبلاً به اتهامات جنایی مرتبط اعتراف کرده بود که به برادرش نیکیل و یکی از دوستانش اطلاعات محرمانه ای را در مورد دارایی های دیجیتالی که در Coinbase، یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری جهان فهرست می شود، اطلاع داده است.

این مورد توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است زیرا SEC به طور فزاینده ای در نظارت بر صنعت کریپتو فعال شده است. رگولاتور در دعاوی حقوقی، از جمله پرونده ای که علیه برادران وحی مطرح کرده است، استدلال کرده است که بسیاری از دارایی های دیجیتال اوراق بهاداری هستند که تحت نظارت آن قرار دارند.

ایشان وحی در اعتراف به اتهامات جنایی گفت که معتقد نیست هیچ یک از نشانه های مربوطه اوراق بهادار باشد.

© تامسون رویترز 2023


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع