مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، بازار خرس بیت کوین را برای آینده ارزهای دیجیتال خوب می خواند

اصلاحات قیمت در واقع خوب است. کریپتو خیلی زود است. ما در یک بازار اشباع نیستیم. ما در واقع شاهد پیشرفت های زیادی در جهت مثبت چارچوب های نظارتی بوده ایم.» این گزارش به نقل از ژائو گفت.

ژائو در گفتگو با رایان سلکیس، مدیرعامل مساری، گفت که چرخه چهار ساله بازار کریپتو طبیعی است. در نوامبر 2021، بیت کوین به آخرین بالاترین تاریخ خود (ATH) در حدود قیمت 68000 دلار (تقریباً 55 میلیون روپیه) رسید. ده ماه بعد در این مرحله، بیت کوین با قیمت 19406 دلار (تقریباً 15.7 میلیون روپیه) معامله می شود. در بحبوحه جنگ روسیه با اوکراین، افزایش قیمت نفت و سایر تجهیزات رفاهی وارداتی، و افزایش نرخ بهره در ایالات متحده – چندین سرمایه گذار به دلیل اشتهای کم ریسک، از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال عقب نشینی کردند.

به گفته ژائو، سرمایه گذاران باید به قیمت های توکن به عنوان نشانه هایی از عملکرد بازار ارزهای دیجیتال نگاه کنند.

Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس معتقد است که مسیر نزولی بازار بیت کوین در بلندمدت برای بازار ارزهای دیجیتال خوب خواهد بود. بازار نزولی کاهش طولانی مدت قیمت سرمایه گذاری است. به طور کلی، بازار نزولی زمانی اتفاق می‌افتد که یک شاخص بازار گسترده 20 درصد یا بیشتر از قیمت بالای خود کاهش یابد. طبق گفته ژائو، بازار نزولی در فواصل زمانی منظم در بلندمدت «سالم‌تر» از یک روند صعودی ثابت برای ارزهای دیجیتال است. وی همچنین اظهار داشت که پیشرفت قابل توجهی در جهت مثبت برای چارچوب های نظارتی صورت گرفته است.

در گفتگوی اخیر با گجت 360، تیم تحقیقاتی در صرافی رمزارز CoinDCX تاکید کرد که در سال جاری، متوسط ​​درآمد ماینرها چندین برابر کاهش یافته و بر نرخ هش بیت کوین تأثیر می گذارد.

سال 2021 سال خوبی برای ماینرهای بیت کوین بود، زمانی که درآمد ماینرها به 4.8 میلیارد دلار (تقریباً 38900 کرور) رسید، در سه ماهه چهارم سال 2021 به بالاترین سطح رسید. از آن زمان، میانگین درآمد ماینرها با افزایش متناظر در نرخ هش به طور قابل توجهی کاهش یافته است که بخشی از آن به دلیل بهبود ASIC ها در نتیجه افزایش سطح دشواری و کاهش سود ماینینگ است.

در حالی که ژائو توصیه می‌کند که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین صبور باشند، مایکل سیلر، بنیان‌گذار و رئیس نرم‌افزار هوش تجاری MicroStrategy پیش‌بینی کرده است که اگر بیت‌کوین با سرمایه بازار مطابقت داشته باشد، در دهه آینده به ۵۰۰ هزار دلار (تقریبا ۴ کرور روپیه) خواهد رسید. طلا، و قیمت آن در چند سال آینده به 69000 دلار (تقریباً 55 میلیون روپیه) خواهد رسید.

در سه فصل گذشته، میانگین درآمد روزانه ماینرها سه چهارم متوالی کاهش یافته است که به ترتیب 27 درصد، 22 درصد و 33 درصد در سه ماهه اول، سه ماهه دوم و سه ماهه سوم 2022 کاهش یافته است.

خودی های صنعت انتظار دارند که سطوح استخراج بیت کوین می تواند برای مدت طولانی با توجه به افزایش هزینه های انرژی پایین تر بماند.




منبع