مدیر عامل توییتر گفت: ادعای افشاگر “نادرست” است. شرکت تعداد کاربران هرزنامه را مجدداً در SEC تکرار می کند: گزارش ها


طبق گزارش ها، پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر در یک جلسه داخلی به کارمندان شرکت گفته است که اتهامات یک کارمند سابق و افشاگر نادرست است. این شرکت روز سه‌شنبه با اتهاماتی مبنی بر ضعف امنیتی در برابر اکانت‌های اسپم و هکرها که توسط رئیس سابق امنیت آن مطرح شد، تحت تأثیر قرار گرفت. توییتر همچنین در حال آماده شدن برای درگیری حقوقی با مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، بر سر پیشنهاد تصاحب سرویس میکروبلاگینگ توسط تسلا است. طبق گزارشی، این شرکت همچنین از شمارش هرزنامه و ربات خود به یک تنظیم کننده ایالات متحده دفاع کرد.

بر اساس گزارش رویترز، بر اساس صوتی از یک جلسه داخلی در توییتر، پاراگ آگراوال، مدیرعامل شرکت در جلسه ای در روز چهارشنبه به کارکنان خطاب کرد و اظهار داشت که ادعاهای مطرح شده توسط افشاگر و رئیس سابق امنیت، پیتر ‘ماج’ زاتکو، این بود: از نظر بنیادی، فنی و تاریخی نادرست است.”

بر اساس این گزارش، مدیر عامل توییتر همچنین به کارمندان گفته است که شرکت باید «تمرکز خود را به موارد کمتری محدود کند» تا متناسب با تعداد افراد شرکت باشد. .

پیش از نبرد حقوقی آتی این شرکت با ایلان ماسک، که ادعا کرده است توییتر تعداد کاربران ربات و هرزنامه را در پلتفرم خود نادرست معرفی کرده است، این سرویس همچنین در 22 ژوئن به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) گفت که فقط بر اساس گزارش دیگری بر اساس یک پرونده نظارتی، 5 درصد از کاربرانی که حساب‌های اسپم بودند.

گزارش شده است که SEC ایالات متحده از سرویس میکروبلاگینگ جزئیاتی در مورد روش خود برای محاسبه درصد این کاربران در ماه ژوئن خواسته است.

ایلان ماسک ادعا کرده است که توییتر تعداد اکانت های اسپم و ربات را در پلتفرم خود به اشتباه معرفی کرده است، زیرا او تلاش می کند خود را از پیشنهاد 44 میلیارد دلاری (تقریباً 3,51,000 کرور) خود برای تصاحب این پلتفرم خلاص کند. ماسک و توییتر قرار است در ماه اکتبر در دادگاهی با هم روبرو شوند، که تصمیم می‌گیرد که آیا مدیرعامل تسلا باید شرایط معامله را برای خرید توییتر تکمیل کند یا خیر.




منبع