مدیر عامل شرکت بایدو می گوید به زودی مدل هوش مصنوعی مولد Ernie 3.5 خود را به طور رسمی معرفی خواهد کرد.


رابین لی، مدیرعامل غول موتور جستجوی چینی بایدو، روز جمعه گفت که این شرکت «بسیار زود» رسماً Ernie 3.5 را راه‌اندازی می‌کند، یک مدل مولد هوش مصنوعی با زبان بزرگ که به برنامه مشابه ChatGPT بایدو، Ernie Bot قدرت می‌دهد و موتور جستجوی آن را ارتقا می‌دهد.

لی این را در انجمن Zhongguancun، یکی از شناخته شده‌ترین انجمن‌های فناوری چین، حدود دو ماه پس از اینکه Ernie Bot برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت، اعلام کرد.

از آن زمان، Ernie Bot و سایر محصولات مجهز به مدل مولد هوش مصنوعی این شرکت در حالت آزمایشی باقی مانده‌اند و تعدادی از شرکت‌ها و کاربران برای آزمایش محصولات و ارائه بازخورد دعوت شده‌اند.

© تامسون رویترز 2023


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

ساعت هوشمند خورشیدی Garmin Instinct 2X با چراغ قوه LED داخلی در هند عرضه شد: قیمت، ویژگی ها





منبع