مدیر عامل مسترکارت Bats for Crypto Laws، می گوید راه درازی برای تبدیل شدن به Crypto به جریان اصلی وجود دارد.

«من فکر می‌کنم این چیزها باید روی آن کلیک کنید، و سپس بلوک‌های سازنده برای تبدیل شدن به جریان اصلی آن را دارید. من فکر می‌کنم تا تبدیل شدن کریپتو به جریان اصلی راه زیادی در پیش است.»

علاوه بر این، این شرکت ابزار جدیدی به نام «Crypto Secure» راه‌اندازی کرده است که برای کمک به بانک‌ها و مؤسسات مالی در شناسایی و همچنین جلوگیری از فعالیت‌های جعلی مرتبط با دارایی‌های دیجیتال مجازی طراحی شده است.

میباخ در مصاحبه اخیر با Yahoo Finance ادعا کرد که تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران برای آزمایش دارایی های رمزنگاری اشتیاق نشان می دهند.

با همگام شدن با نسل جدید مشتریان، ارائه دهنده خدمات کارت اکنون در حال گسترش به بخش کریپتو است.

اگر ارزش چیزی هر روز در نوسان باشد، به طوری که قهوه استارباکس شما امروز 3 دلار (تقریبا 240 روپیه) و فردا 9 دلار (تقریبا 715 روپیه) و فردای آن روز یک دلار برای شما قیمت خواهد داشت. این یک مشکل از نقطه نظر ذهنیت مصرف کننده است.



منبع

در همین حال، ساچین مهرا، مدیر مالی مسترکارت، با همکار خود موافق نیست. مهرا معتقد است که ارزهای رمزنگاری شده از نظر ماهیت بسیار بی ثبات هستند و نمی توانند ابزار پرداخت قابل اعتمادی باشند.

ماه گذشته، Mastercard با پلتفرم زیرساخت بلاک چین Paxos در برنامه‌ای که برای کمک به بانک‌ها و شرکت‌های فین‌تک طراحی شده بود، به مشتریان خود خدمات معاملات ارز دیجیتال را ارائه می‌کردند.

مسترکارت که در نوامبر 1966 تأسیس شد، امروزه خدمات مالی را به میلیون ها نفر در سراسر جهان ارائه می دهد.

Mastercard Michael Miebach پیش‌بینی کرده است که پذیرش گسترده ارزهای رمزپایه تا واقعی شدن فاصله زیادی دارد. میباخ ضمن حفظ نگرش خوشبینانه نسبت به کسب محبوبیت بیشتر طبقه دارایی در آینده، گفت که تدوین قوانین مناسب در اسرع وقت مورد نیاز است. مدیر اجرایی مسترکارت از حامیان بیت کوین است و هدفش سرعت بخشیدن به کارها تا زمانی است که از بیت کوین به عنوان یک گزینه پرداخت معمولی استفاده می شود.