مدیر عامل Blockchain.com می گوید پیش فرض بدهی ایالات متحده در ابتدا به ارزهای دیجیتال ضربه می زند

در افق طولانی، اینها احتمالاً برای ارزهای دیجیتال خوب هستند… اگر دولت ایالات متحده قصور کند، احتمالاً شاهد عقب نشینی سریع و سپس یک فشار بسیار قوی به سمت بالا در بازار کریپتو خواهیم بود.»

او گفت: «دولت‌های (دبی) در یک فرآیند بسیار سالم و مشورتی با صنعت و مقررات… من فکر می‌کنم تا زمانی که آن‌ها به جایی که ما فکر می‌کنیم خاتمه پیدا کنند، احتمالاً سرمایه‌گذاری هنگفتی در دبی خواهیم داشت.»

اسمیت گفت: بازار ارزهای دیجیتال از الگوهای چرخه‌ای پیروی کرده است و در حالی که سال 2022 “بسیار دردناک” بود، امسال در حال بهبود است و سال 2024 “یک سال نمایی دیگر” خواهد بود.

پیتر اسمیت، مدیر عامل Blockchain.com در مجمع اقتصادی قطر که توسط بلومبرگ سازماندهی شده است، گفت: در کوتاه مدت، “یک پیش فرض ایالات متحده یا رکود اقتصادی ایالات متحده احتمالا برای کریپتو بد است. اینها دارایی های ریسک هستند و شما می خواهید ریسک را از بین ببرید.”

اگر کنگره سقف 31.4 تریلیون دلاری (تقریبا 2،59،54،29،80 کرور) برای استقراض دولت را افزایش ندهد، دولت ایالات متحده ممکن است ماه آینده از قبوض خود عقب بیفتد – و حتی بدهی خود را نکول کند. می تواند باعث ایجاد فاجعه اقتصادی و وحشت در بازارهای مالی جهانی شود.

اسمیت گفت در حال حاضر، این شرکت بیشترین سرمایه گذاری را برای تقویت عملیات در سنگاپور و اروپا انجام می دهد.

© تامسون رویترز 2023


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

سپتامبر گذشته، Blockchain.com قراردادی را با سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی (VARA) امضا کرد و از آن زمان یک دفتر افتتاح کرده و کارکنانی را استخدام کرده است.

Blockchain.com که به کاربران یک کیف پول رمزنگاری ارائه می دهد و همچنین یک صرافی ارز دیجیتال است، در نظر دارد دفتر کوچک خاورمیانه خود را در مرکز تجاری دبی توسعه دهد.

مدیر عامل شرکت رمزنگاری Blockchain.com مستقر در لندن روز پنجشنبه گفت: یک نکول دولت ایالات متحده منجر به عقب نشینی اولیه از ارزهای دیجیتال و به دنبال آن یک “فشار به سمت بالا” خواهد شد.