مدیر عامل KuCoin: متخصصان Web3 هند که به توسعه متاورس، بازی های بلاک چین علاقه مند هستند

شرکت هایی مانند کوین بیس و کو کوین که در خط مقدم انقلاب کریپتو فعالیت می کنند، استعدادهای بلاک چین را از هند جستجو می کنند.

بازار کریپتوکارنسی توسط بسیاری از مبتدیان، بازاری بسیار سودآور در نظر گرفته می شود. حدود 45 درصد از نسل هزاره و 46 درصد از جمعیت ژن Z به عنوان یک برنامه بازنشستگی در ایالات متحده به ارزهای دیجیتال نزدیک می شوند.

با پیشرفت موثر هند به سمت فضای Web3، که توسط مهندسی دیجیتال طراحی شده است، تقریباً 41 درصد از متخصصان علاقه مند به Web3 می خواهند به عنوان توسعه دهندگان در این فضا کار کنند. مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران KuCoin به Gadgets 360 گفت: بیش از 40 درصد از متخصصان هندی متمایل به وب 3 بیشتر به بازی های متاورس، NFT و مبتنی بر بلاک چین برای اشتغال، بهتر از میانگین جهانی، علاقه مند هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

از نظر محافظت از سرمایه گذاران در برابر تهدیدات سایبری فزاینده، ما از قانونگذاران جهانی انتظار سیاست ها و مقررات سختگیرانه ای داریم. علاوه بر این، ما امیدواریم که آگاهی بیشتری نسبت به سرمایه گذاری های ایمن وجود داشته باشد.

دولت هند اوایل سال جاری ارزهای دیجیتال را تحت رژیم مالیاتی خود قرار داد. همه درآمدهای حاصل از تراکنش‌های ارز دیجیتال از آوریل مشمول مالیات 30 درصدی می‌شوند و مالیات 1 درصدی کسر شده در مبدا (TDS) برای تراکنش‌های رمزنگاری نیز از ماه جولای در هند برقرار است.

طبق گزارش Chainalysis که در سپتامبر منتشر شد، فعالیت‌های رمزنگاری هند از ژوئیه 2021 تا ژوئن سال جاری 172 میلیارد دلار (تقریبا 1385812 کرور) در فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال به دست آورد.

علیرغم عدم قطعیت نظارتی در زمان نزولی بازار، هند همچنان توجه بازیگران جهانی ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. در گفتگو با Gadgets 360، جانی لیو از KuCoin فاش کرد که به نظر می رسد استعداد Web3 هند به سمت بخش بازی های متاورس و بلاک چین هجوم آورده است. توسعه محصولات در این زمینه‌ها به شدت حول محور کدنویسی در C++، Golang، JavaScript، Solidity، Python، Ruby و جاوا می‌چرخد – که همگی در بخش بلاک چین مورد نیاز هستند.

ما شاهد حدود 5.6 میلیون کاربر جدید در نیمه اول سال 2022 بودیم که تا 659 درصد رشد داشت و تعداد زیادی از این کاربران جدید از هند بودند. لیو خاطرنشان کرد: کاربران هندی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در سال 2021، 1251 درصد افزایش یافته است.

با وجود انتقاد از مالیات های تحمیلی، جامعه کریپتو هند به سرمایه گذاری در این بخش ادامه داده است.

هند به‌عنوان یک بازار کریپتو که به سرعت در حال رشد است، به وضوح دارای پتانسیل عظیمی در پیشروی در صنعت کریپتو و بلاک چین است. و ما به سرمایه گذاری و آموزش جامعه سرمایه گذاران در مورد شیوه های تجارت امن برای بهبود اکوسیستم ادامه خواهیم داد.