مشخصات دوربین OnePlus 10T برای دریافت سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی تایید شد

OnePlus قبلاً تأیید کرده است که OnePlus 10T مجهز به Snapdragon 8 + Gen 1 SoC خواهد بود. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز است. این دوربین دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض و سنسور ماکرو خواهد بود. این گوشی همچنین می تواند با باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی عرضه شود. گفته می شود که 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه می دهد. گزارش اخیر همچنین گفته است که OnePlus 10T 5G می تواند در رنگ های مشکی و سبز معرفی شود.

جزئیات دوربین گوشی هوشمند آینده OnePlus 10T توسط OnePlus در یک پست اجتماعی فاش شد. OnePlus 10T مجهز به دوربین سه گانه پشتی با سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 خواهد بود. همچنین لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی تصویر را برای بهبود عکس ها و فیلم ها ارائه می دهد.

OnePlus همچنین پشتیبانی رنگ 10 بیتی را بر روی گوشی هوشمند اضافه کرده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OnePlus 10T با یک دوربین فوق عریض با میدان دید 119 درجه و یک دوربین ماکرو همراه خواهد بود. سازنده چینی هیچ جزئیات فنی در مورد این سنسورهای دوربین ارائه نکرده است.

OnePlus 10T همچنین دارای موتور شفافیت تصویر جدید OnePlus (ICE) است که ادعا می شود جزئیات و سرعت عکس برداری را بهبود می بخشد. همچنین گفته می شود این گوشی هوشمند از الگوریتم های HDR 5.0 و TurboRAW OnePlus برای عملکرد بهتر HDR استفاده می کند. وان پلاس همچنین چند نمونه عکس گرفته شده از گوشی را در پست انجمن به اشتراک گذاشت.

مشخصات OnePlus 10T (مورد انتظار)

مشخصات دوربین OnePlus 10T قبل از عرضه جهانی آن در 3 آگوست تایید شده است. OnePlus در یک پست انجمن جزئیات سیستم دوربین گوشی هوشمند آینده را ارائه کرده است. این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 خواهد بود. OnePlus 10T همچنین از موتور شفافیت تصویر جدید OnePlus (ICE) پشتیبانی می کند که ادعا می کند عکس برداری سریعتر و جزئیات بهتر را ارائه می دهد. این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC بهره می برد.

OnePlus 10T قرار است در تاریخ 3 آگوست در رویدادی در شهر نیویورک عرضه شود.


برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

FTX Crypto Exchange برنامه های نجات بخشی از مشتریان ورشکسته Voyager را دارد





منبع