مشخصات سامسونگ گلکسی M54 5G از طریق Geekbench، ممکن است با اندروید 13، 8 گیگابایت رم عرضه شود


Samsung Galaxy M54 5G در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است و لیست نشان می دهد که این گوشی با 8 گیگابایت رم و اندروید 13 اجرا می شود. این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-M546B در لیست قرار گرفته است. مشخصات ادعا شده و جدول زمانی عرضه گلکسی M54 5G آینده سامسونگ نیز به صورت آنلاین مشاهده شده است. انتظار می رود که جانشین فرضی گلکسی M53 5G اواخر امسال یا اوایل سال 2023 عرضه شود. گلکسی M53 5G سامسونگ در اوایل سال جاری در هند عرضه شد و با قیمت اولیه روپیه عرضه شد. 26,499.

گلکسی M54 5G، گوشی هوشمند آینده سامسونگ در وب سایت بنچمارک Geekbench با شماره مدل SM-M546B فهرست شده است. این لیست نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود و می تواند اندروید 13 را اجرا کند. گوشی هوشمند آینده سامسونگ در تست های تک هسته ای 750 امتیاز و در تست چند هسته ای 2696 امتیاز کسب کرده است.

همانطور که قبلا ذکر شد، مشخصات ادعایی این گوشی هوشمند چندی پیش به صورت آنلاین منتشر شد. سامسونگ گلکسی M54 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز است.

برای اپتیک، انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی M54 5G دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی باشد. گفته می شود که شامل یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است. گفته می شود یک سنسور دوربین جلو 32 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود دارد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی M54 5G از بلوتوث 5.0، Wi-Fi 6E و GPS در بخش اتصال پشتیبانی کند. این گوشی همچنین می‌تواند دارای یک پورت USB Type-C و یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

برای یادآوری، انتظار می‌رود این گوشی جانشین گلکسی M53 5G سامسونگ باشد که در اوایل سال جاری در هند عرضه شد. این گوشی هوشمند از پردازنده MediaTek Dimensity 900 SoC و صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED+ با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می برد. این گوشی دارای دوربین پشتی چهارگانه 108 مگاپیکسلی است و از اندروید 12 خارج از جعبه استفاده می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

رندرهای لو رفته Google Pixel 7a نگاهی کامل به طراحی آن ارائه می دهد، مشخصات آن: گزارش

ویدیوی برگزیده روز

کوله پشتی Dyson’s AQ: A Lab in a Bag





منبع