مشخصات نسخه هندی OnePlus Buds Pro 2 قبل از عرضه اعلام شد

با رفتن به عمر باتری، OnePlus Buds Pro 2 می تواند تا 39 ساعت زمان پخش را با جعبه شارژ ارائه دهد. انتظار می رود این هدفون TWS اتصال بی سیم بلوتوث 5.3 را ارائه دهد. OnePlus تایید کرده است که این هدفون آینده با پشتیبانی از فناوری صوتی فضایی گوگل برای اندروید 13 عرضه خواهد شد.

قیمت هندی OnePlus Buds Pro 2 هنوز مشخص نیست. برای یادآوری، آنها در اوایل ماه جاری در چین با قیمت 899 یوان (تقریباً 11000 روپیه) عرضه شدند. آنها با پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi عرضه می شوند. علاوه بر این، این هدفون TWS برای ارائه استاندارد IP55 در برابر گرد و غبار و آب طراحی شده است. آنها همچنین از کدک های صوتی LHDC، AAC، SBC و LC3 پشتیبانی می کنند.

بر اساس یک اخیر توییت توسط مشاور Mukul Sharma (توئیتر: @stufflistings)، OnePlus Buds Pro 2 دارای سه میکروفون ENC کاهش دهنده نویز است. گفته می شود که آنها همچنین با پشتیبانی از حذف نویز فعال (ANC) عرضه می شوند. انتظار می رود این هدفون TWS آینده دارای درایورهای دینامیک 11 میلی متری باشد. اطلاعات دهنده ادعا می کند که این هدفون OnePlus در رنگ های Arbor Green و Black عرضه خواهد شد.

OnePlus Buds Pro 2 به کاربران این امکان را می دهد که بین چندین تنظیمات EQ – پیش فرض، Bold، Serenade و Bass انتخاب کنند. این گزینه های EQ توسط Dynaudio تنظیم شده اند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جزئیات قیمت و مشخصات کامل را زمانی که OnePlus میزبان رویداد راه‌اندازی Cloud 11 در 7 فوریه باشد، دریافت کنیم.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

OnePlus Buds Pro 2 در کنار OnePlus 11 5G و OnePlus 11R 5G در تاریخ 7 فوریه در هند معرفی می شود. این هدفون های استریو بی سیم واقعی (TWS) قبلاً توسط شرکت Shenzhen در چین عرضه شده اند. OnePlus هنوز به بررسی قیمت هند و سایر جزئیات مربوط به OnePlus Buds Pro 2 نپرداخته است. با این حال، یک مشاور قابل اعتماد برخی از مشخصات کلیدی این هدفون TWS آینده را فاش کرده است. گفته می شود که آنها به سه میکروفون کاهش نویز محیطی (ENC) مجهز هستند.