مشخصات هدست Lenovo Legion VR700 قبل از عرضه در 18 آگوست منتشر شد

مشخصات کلیدی هدست واقعیت مجازی Lenovo Legion VR700 توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده است. این گوشی دارای پردازنده Qualcomm XR2، صفحه نمایش 4K RealRGB و سیستم تعاملی 6DoF و سایر موارد است. طبق پوستری که لنوو در Weibo به اشتراک گذاشته است، به نظر می رسد این هدست دارای دوربین های متعددی است که احتمالاً برای ردیابی از داخل، یک بند و دو کنترلر است. این احتمال وجود دارد که این یک هدست واقعیت مجازی مستقل باشد درست مانند هدست Mirage Solo که لنوو در سال 2018 عرضه کرد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

نسخه‌های رنگی Realme 9i 5G، رندرها قبل از راه‌اندازی آتی لو رفت: جزئیات

ادمین های گروه واتس اپ به زودی می توانند شرکت کنندگان جدید در اندروید را تایید یا رد کنند: گزارش





منبع پیشنهاد قبلی لنوو، Mirage Solo، در سال 2018 به عنوان یکی از اولین هدست‌های مستقل با فناوری ردیابی حرکت به نام WorldSense معرفی شد که به کاربر اجازه می‌داد در فضا حرکت کند، خم شود، طفره برود یا از فضا عبور کند. این دستگاه با کنترلر مشابه کنترلر بی سیم در هدست Daydream گوگل عرضه شد.

طبق تصویری که لنوو در Weibo به اشتراک گذاشته است، Legion VR700 از پردازنده Qualcomm XR2 پشتیبانی می‌کند که از 5G پشتیبانی می‌کند و عملکرد CPU و همچنین GPU را در مقایسه با نسل قبلی بهبود می‌بخشد. همچنین گفته می‌شود که هدست لنوو تا 4 برابر در پهنای باند ویدئو، 6 برابر بهبود وضوح و 11 برابر بهبود عملکرد هوش مصنوعی ارائه می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های Lenovo Legion VR700 می‌توان به صفحه‌نمایش 4K RealRGB با واکنش براش بالا و پشتیبانی از سیستم تعاملی 6DoF اشاره کرد که امکان موقعیت‌یابی فضایی دوگانه 6DoF و دقت سر و دست‌ها را فراهم می‌کند. این هدست همچنین با پشتیبانی از منابع iQIYI و استفاده از استاندارد iQUT 2.0 ارائه شده است. این اساسا به این معنی است که کاربران می توانند تجربه بهتری از مشاهده داشته باشند.

Mirage Solo با پردازنده اسنپدراگون 835 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD LCD و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. نمایشگر این هدست میدان دید 110 درجه ای را برای تعامل همه جانبه با واقعیت مجازی ارائه می دهد.