مشخصات کلیدی Vivo V29 Pro قبل از عرضه در وب سایت شرکت تأیید شد

انتظار می‌رود که Vivo V29 Pro در ماه ژوئن در کنار بقیه سری‌های V29 عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود این مجموعه در بازارهای هند نیز عرضه شود. احتمالاً این گوشی موفق به سری Vivo V27 خواهد شد. در ماه مارس سال جاری، ویوو از مدل‌های V27 و V27 Pro در هند رونمایی کرد که از چیپ‌ست‌های هشت هسته‌ای MediaTek Dimensity پشتیبانی می‌کنند. این گوشی ها دارای باتری های 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی هستند. اکنون، این شرکت برخی از مشخصات کلیدی Vivo V29 Pro آینده را در وب سایت رسمی خود تأیید کرده است.

Vivo V29 Pro در وب سایت رسمی Vivo لیست شده است که مشخصات کلیدی خاصی از این گوشی را تایید می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) OLED خمیده با نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. این شرکت تایید کرد که این گوشی با پیکربندی 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. با این حال، اگر این تنها نوع ذخیره سازی باشد که گوشی در آن راه اندازی می شود، تأیید نشده است.

برای اپتیک، واحد دوربین پشتی سه گانه Vivo V29 Pro شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است که به طور مبهم در تصویر تیزر همراه با مشخصات تایید شده در وب سایت قابل مشاهده است. ماژول روی یک جزیره دوربین مستطیلی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته است. دوربین جلو نیز قرار است به سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز شود.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در همین حال، مدل Vivo V29 Lite قبلاً دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED خمیده فول اچ دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) و سنسور دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی است. سیستم دوربین سه گانه عقب احتمالاً به یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

این گوشی در یک گزینه رنگ مشکی با حاشیه های بسیار باریک در کناره و پایین دیده می شود. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست گوشی دیده می شوند. لوگوی شرکت به صورت عمودی در گوشه سمت چپ پایین پنل پشتی قرار گرفته است. Vivo همچنین در این لیست فاش کرد که Vivo V29 Pro از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

طبق گزارش قبلی، نسخه Lite احتمالاً دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی است. این دستگاه می‌تواند از یک پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 695 SoC استفاده کند و در یک نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی در دسترس باشد. این گزارش اضافه کرد که در سطح جهانی، انتظار می‌رود که Vivo V29 Pro با قیمت 299 دلار (تقریباً 24800 روپیه) عرضه شود.