مشخصات iQoo Neo 7 Racing Edition اشاره شد. ممکن است دارای Snapdragon 8+ Gen 1 SoC: Report


iQoo اخیراً از گوشی‌های iQoo 11، iQoo 11 Pro و iQoo Neo 7 SE در چین رونمایی کرد و اکنون طبق گزارش‌ها، این شرکت گوشی‌های هوشمند در حال برنامه‌ریزی برای ارائه نسخه جدید iQoo Neo 7 Racing Edition است. تیتر همچنین مشخصات کلیدی این گوشی را در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. گفته می شود این گوشی به SoC Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen1 مجهز شده و می تواند دارای صفحه نمایش تخت باشد.

بر اساس گزارشی که توسط 91Mobiles به نقل از مشاور مشهور Digital Chat Station منتشر شده است، نسخه آتی iQoo Neo 7 Racing Edition نسخه چینی iQoo Neo 7S خواهد بود که در ماه نوامبر به بیرون درز کرد. منبع اطلاعات همچنین فاش کرده است که این تلفن دارای صفحه نمایش تخت خواهد بود و جزئیات رم و حافظه داخلی آن را به اشتراک می گذارد.

به‌علاوه، iQoo Neo 7 Racing Edition به‌صورت خارج از جعبه بر روی OriginOS 3 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1 SoC با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.

برای اپتیک، گفته می شود که این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. iQoo Neo 7 Racing Edition دارای صفحه نمایش تخت AMOLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است.

گفته می‌شود این نمایشگر دارای یک بریدگی سوراخ‌دار با تراز وسط است که یک دوربین سلفی را در خود جای داده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در نظر گرفته شده است.

ماه گذشته تصویری زنده از iQoo Neo 7S منتشر شد خالدار توسط مشاور Anvin (@ZionsAnvin) که نمایشگری کمی بزرگتر از iQoo Neo 7 SE نشان می دهد. مشاور همچنین پیشنهاد داد که iQoo Neo 7S دارای شماره مدل V2232A باشد. انتظار می رود این گوشی هوشمند در ماه دسامبر عرضه شود. به گفته منبع اطلاعات، این گوشی از یک SoC هشت هسته‌ای 3.2 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

عذرخواهی سام بنکمن-فرید به اندازه امپراتوری او توخالی است

ویدیوی برگزیده روز

بررسی Realme 10 Pro+





منبع