مشخصات Moto G13، Moto G23 مشخص شده است، می تواند با پردازنده MediaTek Helio G85، اندروید 13 عرضه شود

اعتقاد بر این است که موتورولا در حال کار بر روی تلفن های هوشمند جدید سری G است و شایعه شده است که Moto G13 و Moto G23 به زودی وارد بازار می شوند. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد Moto G23 وجود ندارد، رندرهای ادعایی از Moto G13 به همراه مشخصات مورد انتظار آن، ماه گذشته به صورت آنلاین منتشر شد. اکنون، مواد تبلیغاتی و فهرست دقیقی از مشخصات هر دو گوشی گزارش شده است. بر اساس گزارش‌ها، هر دو گوشی از تراشه هلیو G85 مدیاتک بهره می‌برند و جدیدترین اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کنند.

موتورولا هنوز به طور رسمی جزئیاتی در مورد گوشی های آینده از جمله تاریخ عرضه و قیمت مورد انتظار آن ها اعلام نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

علاوه بر این، Moto G23 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. گفته می‌شود که باتری آن مشابه Moto G13 است، اما می‌تواند تا 30 وات شارژ سریع را پشتیبانی کند. گفته می شود این گوشی در رنگ سفید مرواریدی در دسترس خواهد بود.

طبق گزارش The Tech Outlook، Moto G13 و Moto G23 به ترتیب با کد Penang 4G و Penang 4G Plus شناخته می شوند. برگه مشخصات فاش شده برای Moto G13 ادعا می کند که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح 720×1600 پیکسل و نرخ تجدید 90 هرتز است. همچنین گفته می‌شود که گوشی موتورولا از یک دوربین سه‌گانه پشتی بهره می‌برد که شامل یک سنسور عریض ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است که در یک بریدگی سوراخ مرکزی قرار گرفته است، بر اساس تصاویر گوشی در مطالب تبلیغاتی فاش شده.

ظاهراً Moto G23 نیز دارای همان صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD است، اما تغییراتی در بخش دوربین وجود دارد. گفته می‌شود که Moto G23 دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی است که توسط همان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Moto G13 هدایت می‌شود. با این حال، اعتقاد بر این است که این مدل علاوه بر دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی نیز دارد. دوربین جلو نیز شاهد ارتقاء است و ظاهراً دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در آن نصب شده است.

گفته می شود این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. همچنین انتظار می‌رود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی عرضه شود. انتظار می رود Moto G13 در رنگ آبی قطبی عرضه شود.