مشخصات Nubia Red Magic 8 Pro از طریق لیست TENAA به بیرون درز کرد، برای اجرا بر روی Snapdragon 8 Gen 2 SoC


افشای اطلاعات جدید حاکی از آن است که سری گوشی‌های هوشمند Red Magic 8 از نوبیا ممکن است در چین در راه باشند. اطلاعات فاش شده که در وب‌سایت رسانه‌های اجتماعی چینی Weibo منتشر شد، فهرست دقیقی از مشخصات گوشی‌های Red Magic 8 و Red Magic 8 Pro از سازنده مبتنی بر Shenzen را ارائه می‌کند. انتظار می‌رود سری Red Magic 8 جزو اولین گوشی‌های گیمینگ دنیا باشد که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می‌کنند.

طبق گزارش Gizmochina، تلفن ادعایی Nubia در وب سایت صدور گواهینامه TENAA ظاهر شد و به سرعت حذف شد. با این حال، کاربران با چشم تیزبین، لیست را قبل از ناپدید شدن مشاهده کردند و تصویری از فهرست را در Weibo ارسال کردند. این اولین نشت در اطراف دستگاه نیست. این گزارش اشاره می‌کند که دستگاهی که گمان می‌رود Red Magic 8 Pro با شماره مدل NX729J باشد، در ماه نوامبر در پلتفرم گواهی 3C چین ظاهر شد.

اسکرین شات های ارسال شده در Weibo نگاهی عمیق به مشخصات گوشی های هوشمند گیمینگ Nubia ارائه می دهد. طبق اطلاعات فاش شده، Red Magic Pro 8 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با وضوح صفحه نمایش 2480 در 1116 پیکسل است. درست مانند مدل قبلی خود، Red Magic 7S Pro، این گوشی هوشمند دارای حاشیه‌های باریک و دوربین جلویی زیر نمایشگر بدون بریدگی سوراخ‌دار است. نمايشگرها در Weibo نشان مي‌دهند که علاوه بر پردازنده Snapdragon 8 Gen 2، سری Red Magic 8 در انواع رم 8، 12 و 16 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

پروژه من 1 weibo red magic 8

اسکرین شات لیست TENAA از Weibo که مشخصات سری Nubia Red Magic 8 را فهرست می کند
اعتبار عکس: Weibo

لیست TENAA همچنین نشان می دهد که این دستگاه در گزینه های ذخیره سازی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت و در دو ظرفیت باتری مختلف – 5720 میلی آمپر ساعت و 4900 میلی آمپر ساعت در دسترس خواهد بود. گزارش GSMArena همچنین اشاره می کند که Nubia Red Magic 8 Pro از شارژ سیمی 165 واتی پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین سوم 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

Nubia متعلق به ZTE، Red Magic 7S Pro را در ماه جولای با قیمت 729 دلار (تقریبا 60000 روپیه) عرضه کرد. گوشی هوشمند متمرکز بر بازی با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 خارج از جعبه عرضه شد. این گوشی همچنین به تراشه مخصوص بازی Red Core 1 مجهز شده بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Adobe Stock برای پذیرش آثار هنری هوش مصنوعی مولد، دستورالعمل‌های به‌روزرسانی برای ارسال‌ها

ویدیوی برگزیده روز

چگونه آموزش عکاسی با گوشی هوشمند به یک شغل تبدیل شد؟





منبع