مشخصات OnePlus 10T 5G، قبل از عرضه به بیرون درز کرد

رندر وان پلاس 10T 5G Jade Green فاش شد
اعتبار عکس: Pricebaba

همچنین شایعه شده است که OnePlus 10T 5G با قیمت 49999 روپیه عرضه می شود و انتظار می رود در تاریخ 6 آگوست از طریق وب سایت رسمی آمازون و OnePlus هند به فروش برسد.

آخرین رندرهای با وضوح بالا و مشخصات کامل توسط پرایس بابا ارسال شده است و مطابق با رندرهای ارائه شده توسط این شرکت است. مشخصات فاش شده نشان می دهد که OnePlus 10T 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی (چیزی که قبلاً توسط شرکت تأیید شده است) با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود. پشتیبانی از رنگ 10 بیتی وجود دارد و پنل با HDR10+ سازگار است. همچنین دارای صفحه نمایش تخت با نرخ رفرش 120 هرتز است. صفحه نمایش دارای سوراخ سوراخ است که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با پشتیبانی از EIS را در خود جای داده است.

رندرهای OnePlus 10T 5G همچنین رنگ‌های سبز Jade و Moonstone Black را نشان می‌دهند که ظاهراً در OnePlus 10T 5G در هند ارائه خواهند شد. گفته می شود ماژول دوربین مربعی شکل در پشت دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX 766 با پشتیبانی از OIS است، چیزی که شرکت قبلاً تأیید کرده است. گفته می شود دوربین ثانویه دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 120 درجه و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود OnePlus 10T 5G با اندروید 12 همراه با OxygenOS 12 عرضه شود.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

هند از پنجمین پایین ترین قیمت داده موبایل در جهان برخوردار است: گزارش





منبع

شایعات قبلی حاکی از این بود که OnePlus 10T 5G جزو اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC بهره می‌برد. گفته می شود که این گوشی دارای نسخه هایی است که تا 16 گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند. با این حال، انتظار می‌رود که تنها نسخه‌های رم 8 گیگابایتی / حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 12 گیگابایتی / 256 گیگابایتی در هند عرضه شوند. گفته می شود OnePlus 10T 5G دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی است.

OnePlus 10T 5G قبل از مراسم رونمایی در 3 آگوست فاش شد. این اطلاعات فاش شده مشخصات کامل دستگاه را نشان می دهد و طراحی گوشی هوشمند آینده OnePlus را در رندرها به نمایش می گذارد. این اولین بار نیست که OnePlus 10T 5G فاش می‌شود و این شرکت همچنین فاش کرده است که این گوشی از نوار لغزنده هشدار صرف‌نظر می‌کند و ماژول دوربین با برند Hasselblad را نخواهد داشت. این جدیدترین رندرهای با وضوح بالا حذف لغزنده هشدار و نام تجاری Hasselblad را در ماژول دوربین نشان می دهد. برای یادآوری، این شرکت همچنین قبل از عرضه، این گوشی را در رندرهایی به نمایش گذاشته است.

گجت‌های وان پلاس 10 تی سبز 360 رندرها و مشخصات OnePlus 10T 5G لو رفت