مشخصات OnePlus Nord 3 فاش شد، احتمال می‌رود با تراشه هشت هسته‌ای MediaTek Dimensity 8200 عرضه شود.

در همین گزارش آمده بود که OnePlus Nord 3 می‌تواند تا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 داشته باشد. Nord 2 انواع رم 6، 8 و 12 گیگابایتی را به همراه گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی ارائه می دهد. هیچ اطلاعات جدیدی در مورد ذخیره سازی در نشت جدید در دسترس نبود.

این توییت اضافه کرد که انتظار می‌رود OnePlus Nord 3 به چیپست MediaTek Dimensity 8200 مجهز شود. گزارش قبلی حاکی از آن بود که اسمارت فون آینده OnePlus می تواند از پردازنده هشت هسته ای MediaTek Dimensity 8100 SoC، همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 پشتیبانی کند.

OnePlus Nord 3 در چند ماه گذشته در گزارش‌ها و افشاگری‌هایی ظاهر شده است. اوایل این ماه، گزارش شد که OnePlus Nord 3 در هند در حال آزمایش است. همچنین گزارش شده است که سال گذشته در وب سایت رسمی OnePlus India نیز مشاهده شد. پیش از این گزارش شده بود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس است و دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی، از جمله سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 است. با این حال، در یک نشت جدید، چند مشخصات مختلف مشخص شده است. بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی آتی OnePlus ممکن است از پردازنده MediaTek Dimensity 8200 SoC استفاده کند.

با توجه به الف توییت از شیشیر (@ShishirShelke1)، OnePlus Nord 3 سیستم عامل OxygenOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا خواهد کرد. طبق اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی 1.5K AMOLED با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز باشد.

نشت جدید نشان می دهد که دستگاه Nord آینده دارای یک باتری 4500 یا 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و همچنین از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود قاب کناری صاف گوشی هوشمند دارای نوار لغزنده هشدار باشد که به جابجایی بین سه حالت از پیش تعیین شده – حلقه (موقعیت پایین)، لرزش (وسط) و بی صدا (بالا) کمک می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

در بخش اپتیک، Nord 3 به احتمال زیاد دارای یک دوربین سه گانه پشتی خواهد بود، همانطور که اخیرا فاش شده است. گزارش قدیمی‌تر اشاره کرده بود که جانشین OnePlus Nord 2 می‌تواند دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با دیافراگم f/1.8، همراه با لنز ثانویه 8 مگاپیکسلی و سنسور ثالثیه 2 مگاپیکسلی باشد.