مشخصات OnePlus Nord CE 3 لو رفت، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی: گزارش

علاوه بر این، اخیراً تصاویر زنده ادعایی از OnePlus Nord CE 3 به بیرون درز کرده است. این تصاویر این گوشی را با قاب پشتی براق و با روکش مات نشان می‌دهند. این گوشی هوشمند دارای پورت USB Type-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و مشبک بلندگو در قسمت پایینی است. همچنین به نظر می رسد که دارای یک شیار سوراخ پانچ با تراز مرکزی برای دوربین سلفی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

انتظار می رود OnePlus Nord CE 3 – جانشین شایعه شده این شرکت برای گوشی هوشمند OnePlus Nord CE 2 5G – اواخر امسال معرفی شود. شایعات متعددی پیرامون این گوشی هوشمند میان رده از جمله تصاویر زنده اخیر منتشر شده است. اکنون مشخصات کامل این گوشی هوشمند وان پلاس به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این اطلاعات با اطلاعات فاش شده قبلی مطابقت دارد که ادعا می‌کرد وان پلاس نورد از تراشه اسنپدراگون 695 بهره می‌برد. علاوه بر این، گفته می شود که دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با صفحه نمایش 120 هرتز فول اچ دی پلاس (1080×2400 پیکسل) است.

طبق این گزارش، OnePlus Nord CE 3 احتمالاً دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است. این مشخصات فاش شده مطابق با مشخصات فاش شده قبلی است، که همچنین نشان می دهد که این گوشی هوشمند می تواند دارای حسگر اثر انگشت در کناره باشد.

طبق گزارش 91Mobiles به نقل از یک منبع آگاه ناشناس، OnePlus Nord CE 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی IPS LCD با نرخ رفرش 120 هرتز، نسبت تصویر 20:9 و پشتیبانی از HDR10 است. گفته می‌شود که این گوشی دارای یک تراشه اسنپدراگون 695 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 619 است. همچنین ممکن است 8 گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود داشته باشد. گفته می شود این گوشی هوشمند وان پلاس با اندروید 13 با پوسته OxygenOS این شرکت در بالای آن اجرا می شود.

برای اپتیک، ظاهراً دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه، از جمله دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و چند سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی جلو با دیافراگم f/2.4 است. این گوشی هوشمند 5G خواهد بود که از اتصال بی سیم وای فای دو بانده و بلوتوث نیز پشتیبانی می کند.