مشخصات Vivo X90 به طور رسمی قبل از راه اندازی منتشر شد. برای پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی: جزئیات


مشخصات Vivo X90 به طور رسمی منتشر شده است و این گوشی هوشمند با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در کنار سایر ویژگی ها عرضه خواهد شد. گوشی آینده Vivo در دو گزینه مختلف نمایشگر عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند، از جمله BOE Q9 و پنل E6 سامسونگ. این گوشی هوشمند در تاریخ 22 نوامبر در چین عرضه می شود. اکنون مشخص شده است که Vivo X90 دارای یک دوربین سه گانه پشتی است که توسط یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سرلوحه آن قرار دارد. این گوشی قبل از عرضه در پایگاه داده TENAA ظاهر شده بود. گوشی هوشمند Vivo احتمالاً دارای SoC Dimensity 9200 خواهد بود.

قبل از عرضه آتی در 22 نوامبر، مشخصات Vivo X90 به طور رسمی توسط این شرکت چینی به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که قبلا ذکر شد، گفته می شود این گوشی از شارژ سریع 120 واتی و دو گزینه نمایشگر مختلف پشتیبانی می کند. گفته می‌شود که گزینه‌های نمایشگر BOE Q9 و Samsung E6 از کم نور 2160 هرتز PWM پشتیبانی می‌کنند.

Vivo X90 دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که توسط یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی سرلوحه آن قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند می تواند از یک سنسور دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی استفاده کند.

علاوه بر این، گزارش‌های قبلی همچنین نشان داده بودند که این گوشی هوشمند می‌تواند 8.88 میلی‌متر ضخامت داشته باشد و وزن آن حدود 196 گرم باشد. گفته می شود که Vivo X90 دارای یک باتری دو سلولی 2345 میلی آمپر ساعتی است که ممکن است مقدار معمولی آن 4800 میلی آمپر ساعت باشد.

برای یادآوری، Vivo X90 اخیراً در پایگاه داده TENAA ظاهر شده است. در آنجا اشاره شده بود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1260×2800 پیکسل است. همچنین ممکن است حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود داشته باشد. این گوشی هوشمند احتمالاً دارای SoC Dimensity 9200 خواهد بود. Vivo X90، گوشی آینده این شرکت چینی، ممکن است دارای 8، 12 یا 16 گیگابایت رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

گوگل قوانینی را برای دعوت از سخنرانان مهمان به دفاتر خود پس از بحث اخیر بر سر سخنران هندی اصلاح می کند

ویدیوی برگزیده روز

“حالت پانیک” را در تلفن هوشمند سامسونگ خود فعال کنید: در اینجا نحوه انجام آن آمده است





منبع