معاون فرماندار RBI از بانک ها می خواهد که برای آینده بلاک چین تدارک ببینند زیرا هند در انتظار قوانین رمزنگاری است.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

رئیس Unocoin سیاست‌های ناهموار، حملات هک در پلتفرم‌های Web3 و مقاومت مالی سنتی را به عنوان عواملی که ممکن است مسیر چهار ساله پیش‌بینی‌شده را به تأخیر بیندازند، فهرست کرد که ممکن است بسته به دیدگاه‌های خودی‌های صنعت متفاوت باشد.

این توسعه تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که گزارش Coindesk ادعا کرد که صرافی‌های کریپتو هند در حال حاضر در حالت بقا هستند. این گزارش با استناد به منابعی از CoinDCX، CoinSwitch، WazirX، BuyUCoin، ZebPay و Giottus ادعا می‌کند که صرافی‌های هندی باندهای خود را از 21 ماه تا چهار سال قبل از ورود به بازار افزایشی مشاهده می‌کنند.

صرافی CoinDCX هند همچنین تاکید کرد که توسعه فناوری را در اولویت قرار داده است تا خدمات خود را به روز نگه دارد و برای کاربران مرتبط نگه دارد.

ماهش کومار جین، معاون رئیس بانک مرکزی هند (RBI)، پیش‌بینی کرده است که فناوری‌هایی مانند بلاک چین و هوش مصنوعی (AI) بخشی از آینده مالی خواهند بود. RBI اخیراً با مدیران بانک های هند ملاقات کرد. هدف از این نشست رسیدگی به نگرانی‌ها و اقدامات کاهش ریسک بود که هند باید در آینده برای آن آماده باشد. فناوری بلاک چین رو به رشد سیستم زیربنایی است که از ارزهای دیجیتال، NFTها و بخش کلی Web3 پشتیبانی می کند.

CoinDCX از بازار نزولی به عنوان فرصتی برای ساخت و ارتقای فناوری خود استفاده می کند. این شرکت به Gadgets 360 گفت: ما در حال سرمایه‌گذاری زیادی برای تقویت قابلیت‌ها و زیرساخت‌های خود هستیم تا راه را برای پذیرش گسترده Web3 هموار کنیم.

بانک‌های هندی باید بر تحول دیجیتال تمرکز کنند، تجربه مشتری را تقویت کنند، فناوری‌های نوآورانه مانند هوش مصنوعی و بلاک چین را بپذیرند، در اقدامات امنیت سایبری سرمایه‌گذاری کنند، به دنبال فرصت‌هایی برای کسب منافع هم‌افزایی از طریق همکاری با سایر بازیگران و همچنین ارتقای مهارت نیروی کار خود باشند. جین در این نشست گفت: خواسته‌های عصر دیجیتال.

Sathvik Vishwakarma، مدیر عامل Unocoin در صحبت با Gadgets 360 موافقت کرد که چهار سال آینده واقعاً برای اکوسیستم رمزنگاری هند بسیار مهم است و تأکید کرد که پیشرفت در فناوری برای این کشور برای آماده شدن برای آینده پررقابت بسیار مهم است.

در حال حاضر، فرماندار RBI از بانک ها خواسته است که مدیریت ریسک، انطباق با مقررات و راه حل های پایداری را برای اطمینان از انعطاف پذیری طولانی مدت در اکوسیستم بانکی در اولویت قرار دهند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

این مقام RBI گفت که اتصال هوش مصنوعی و بلاک چین به سیستم های مالی موجود برای اطمینان از رشد و ثبات بخش مالی دیجیتال هند ضروری است.

Vishwakarma گفت: “محیط نظارتی، پذیرش نهادی، پیشرفت فناوری، نوسانات بازار و تمایل سرمایه گذاران از جمله چندین عامل اصلی هستند که آینده بخش فین تک ملی و بین المللی را شکل خواهند داد.”