معرفی بهترین بازیهای کامپیوتر: 30 بازی که نباید آنها را از دست دهید!

در کامپیوتر خود وارد دنیایی سرسبز و با گیاهان و درختان زیبا شوید که کاوش در آن سرشار از شگفتی است. هرکدام از نسخههای جنگ تمام عیار را میتوانستیم در این لیست قرار دهیم. تجربه به این زیبایی و دقت در کنار داستانی قوی، و کنترل جذاب کافیست تا آلیکس را در 10 بازی برتر قرار دهیم. خودروها با سرعت 100 مایل در ساعت به یکدیگر برخورد میکنند و فوتبالی جذاب را برای شما رقم خواهند زد. بله با اتوموبیل فوتبالی با سرعت موشک را تجربه کنید! نقشههای جدید و متنوع در بروزرسانیهای اخیر رنگین کمان شش محاصره، جهان آن را گسترده تر کرده است. بدون شک تجربهی دیدن رویاهای خود در بازی سیمز 4 بسیار جذاب است. قابلیتهای مذاکرات و دیپلماسی جذاب افزوده شده به این نسخه شما را جذب خواهد کرد. سنگها را با رنگهای صحیح جور کنید و لذت ببرید. با دشمنان خاص خود در 28 مورد سخت روبرو شوید و درکنار نبردهای جذاب با این غولها، از مناظر لذت ببرید. دشمنان جدید، وجود مواد مذاب مثالی از تغییرات گسترده فریبنده 2 هستند. با چالشها، غولها و دشمنان متعدد روبرو شده و آنها را از بین ببرید. در اینجا تصمیم داریم تا 30 بازی برتر کامپیوتر را معرفی کنیم.

در حالت بقا تنها سلاح شما دستان خالی شماست که باید برای شما ابزار بسازند. هر مدلی که دلتان میخواهد دنیای خود را بسازید. دشمنانتان را فریب دهید تا در تله و دامهای خود قدم بگذارند. در پادشاهیهای شمال و در امپراطوریهای اروپا قدم بگذارید و موجودات عجیب، جذاب و چند بعدی را تماشا کنید که به سمت شما میآیند! اتفاقات عجیب، سبک نقش آفرینی جذاب و چند نفره شما را به ذوق میآورد! امکان چند نفره شدن این بازی از امتیازات برتر آن نسبت به سریهای پیشین است. پس از آن به سراغ لیست 30 بازی برتر کامپیوتر، خواهیم رفت. داستان بازی با ریزترین جزئیات که تاحالا دیده باشید پیش خواهد رفت. خودتان تصمیم میگیرید که چه غذایی بپزید و میل کنید. نگران شکست نباشید زیرا به سرعت میتوانید دوباره شروع کنید. قابلیت جذاب آن در تماما فیلم متحرک بودن بسیار چشمگیر بود.اکنون نسخه کامپیوتر آن را میتوانید بازی کنید.

حتی میتوانید شهر وستروس آتش گرفته از سریال تاج و تخت را بازسازی کنید! صدای وحشتناک فرازمینیها شما را رها نمیکند. آنها در کمیناند تا با کوچکترین صدا و حرکتی به زندگی شما پایان دهند! می و کادی در رابطه خود به بنبست رسیدهاند و دیگر تقاهم ندارند. با برخی متحد شده و علیه برخی دیگر کودتا کنید! متن و موضوع این بازی با خلاقیت شما تکیمل خواهد شد و میتواند ساعتها شما را سرگرم کند. قطعا با تجربه شبیه ساز پرواز مایکروسافت ساعتها سرگرم خواهید شد. در اولین فرصت ممکن آن را تجربه کنید. با دوستان یا افراد غریبهای که نمیشناسید در دنیای خیالی گشت و گذار کنید. عذاب ابدی یک بازی جنگی با طرفدارانی که سلیقه خاص دارند است که سال 2016 منتشر شد. نسخهای که تحت عنوان سه امپراطوری سال 2019 منتشر شد گامی بزرگ و به سمت جلو برداشت. اگر علاقهمند به سبک استراژیک هستید از تجربه این بازی پشیمان نخواهید شد. اگر به سبک پازل و معمایی در کنار ماجراجوییهای بانمک علاقه دارید، وحشی در قلب را امتحان کنید.

دنیایی که هروز در ماینکرفت عریضتر میشود. وجود مودها دامنه جذابیت و مرزهای ماینکرفت را فراترهم برده است. این بار فریبنده 2 بازسازی قدرتمندتر با دنیایی عظیمتر را به همراه دارد. این بازی که در ابتدا برای پلی استیشن 4 عرضه شده بود؛ کمی خستهکننده اما در مجموع رضایت بخش است. بازی وسطی در کف خیابانهای شهر! سبک خاص مبارزات این بازی شما را شگفتزده خواهد کرد. داستان خاص و چند سبکی، از مبارزات تا درام بی نقص در کنار مناظر حیرتانگیز، ویچر 3 را در رتبه دوم این لیست قرار داده است. رقابتهای جذاب در محیطی منحصربفرد طرفداران زیادی را به آن اختصاص داده مجله خبری novinraya است. در عین حال بسیاری از نکات مهم خلبانی و هواپیما مشابه با واقعیت را فرا بگیرید. نوع توپ و سبک بازی خود را تغییر دهید و حتی هاکی را هم تجربه کنید! سبک کنترل با موس و کیبرد طراحی شده برای سرنوشت 2 حس جذاب، خاص و واقعیتری به شما القا میکند. سلاحهای متناسب با سبک مبارزه خود را با اختیار و در تنوع مناسب انتخاب کنید. در این مسیر چیزهای زیادی را کشف خواهید کرد. با پیشرفت شخصیت شوالیه خود را قویتر کنید. سه امپراطوری از نسخههای پیشین از هر جهت قویتر بود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجله خبری novinraya لطفا از سایت ما دیدن کنید.