معرفی بهترین برنامه های ضبط صفحه نمایش کامپیوتر 2022

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجله خبری novinraya ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب ActivePresenter این است که به شما امکان میدهد تا محتوای خود را در فرمت هایی از قبیل Excel ، Word ، PDF و در فرمت های ویدیویی مثل WebM ،WMV ، MP4 ، AVI و همچنین Adobe Flash و Html جهت شبیه سازی تعاملی ایجاد نماییئ. ActivePresenter یکی دیگر از نرم افزارهای فیلمبرداری از صفحه نمایش که به شما امکان میدهد تا با با بهترین کیفیتبه ضبط صفحه نمایش پرداخته و محتوای آموزشی جذاب بسازید. استفاده از debut video بسیار آسان است. با استفاده از خاصیت Multiview نمایش سطح بالایی از تولید خود بدست آورید. امکان ضبط و فیلمبرداری از چندین منبع از جمله ضبط پنجره ، تصاویر ، متن ، ویندوز مرورگر ، وب کم ، کارت ضبط و موارد دیگر. نرم افزار رایگان و منبع باز برای ضبط ویدیو و پخش مستقیم یا live strime است. قالبهای خروجی ویدیو محدود به MP4 ، AVI است. فاقد ویرایشگر ویدیو است.

نرم افزار بعدی در مقاله معرفی بهترین برنامه های ضبط صفحه نمایش و فیلمبرداری از مانیتور در کامپیوتر برنامه بندیکم می باشد. Bandicam می تواند بازی ها ، فیلم ها و صفحه نمایش کامپیوتر را با کیفیت بالا ضبط کند. شما حتی می توانید FPS را برای ضبط بازی تعریف کنید ، کیفیت ضبط را انتخاب کنید یا اجازه دهید FlashBack Express خود این تنظیمات را تعیین کند. بازی های مختلفی مانند ۲D / 3D: Roblox ، Minecraft ، PUBG ، LoL ، Skyrim ، WOW ، Overwatch ، GTA و غیره. در ضمن میتوانید فیلم های ایجاد شده را با فرمت هایی مثل WMV ، AVI ، MP4 ، MOV ، MKV ، FLV ، MPEG ، VOB ، WEBM صادر (Export) کنید. این نرم افزار دارای قابلیت ضبط برنامه ریزی شده و زمانبندی شده ااست و میتوانید تعیین کنید که ضبط صفحه نمایش در یک بازه زمانی باشد ، یا داری زمان شروع و پایان باشد.

در ضمن شما میتوانید از ActivePresenter جهت تبدیل فابل های پاورپوینت به فرمت های مختلف استفاده نمایید. نرم افزار یعدی در مقاله معرفی بهترین برنامه های ضبط صفحه نمایش و فیلمبرداری از مانیتور در کامپیوتر ، نرم افزار ShareX می باشد. Ezvid به شما کمک می کند تا در چند دقیقه فیلم ها را مستقیماً در YouTube تولید و بارگذاری کنید. همین حالا در دوره مقدماتی تا پیشرفته و تضمینی آموزش کمتازیا ۲۰۱۹ شرکت نمایید. این برنامه با مبدل داخلی خود به شما امکان می دهد تا MP4 ها را به AVI ، WMV ، FLV و SWF و بسیاری از فرمت های دیگر بدون افت کیفیت تبدیل کنید. نرم افزار بعدی در مقاله معرفی بهترین برنامه های ضبط صفحه نمایش و فیلمبرداری از مانیتور در کامپیوتر ، برنامه obs studio می باشد. بحث ضبط صفحه نمایش یا مانیتور یکی از مباحث جذابی است که توسط افراد بسیار زیادی در دنیای کامپیوتر و تکنولوژی مورد استفاده قرار میگیرد. فلش بک دارای گزینه های اضافی شامل امکان استفاده از وضوح سفارشی هنگام ضبط ، استفاده از یک پس زمینه دسکتاپ ساده ، مخفی کردن آیکون ها و محدود کردن اندازه پرونده برای ضبط ها است. Bandicam هنگام ضبط ویدئو را فشرده می کند ، بنابراین ، اندازه پرونده ضبط شده بسیار کوچکتر از سایر نرم افزارهاست.

به وسیله bandicam می توانید فیلم های ضبط شده را بدون تبدیل (۷۲۰p / 1080p) در YouTube بارگذاری کنید. Ezvid طبق ادعای سازندگانش آسانترین ابزار ضبط صفحه نمایش در جهان است. Apowersoft Screen Recorder Pro نرم افزار بسیار آسان و حرفه ای است که به شما امکان می دهد تا بصورت همزمان ، صفحه نمایش و صدای میکروفون را ضبط نمایید. روند ویرایش را می توان هنگام ضبط صفحه ضبط کرد ، و فیلم را غیر حرفه ای کرد. به وسیله نرم افزار ساده و در عین حال کاربردی falshback می توانید صفحه نمایش خود را به همراه وب کم و میکروفون ضبط کنید و سپس با ابزار ویرایش داخلی و با اضافه کردن زیرنویس ها ، فلش ها ، تصاویر و نکات برجسته ، ضبط را بهتر کنید. همچنین به شما امکان می دهد فیلم ها را ارسال کنید یا بلافاصله پس از ضبط آنها را در سرور FTP بارگذاری کنید. بحث ضبط صفحه نمایش و فیلمبرداری از مانیتور یکی از مهمترین مباحثی است که معلم ها ، اساتید دانشگاه ها ، مدیران ، مهندسان ، دکترها ، گیمرها و غیره با آن سروکار دارند.