مفهوم شیائومی 12S Ultra به شما امکان می دهد از لنزهای سری M لایکا با تلفن استفاده کنید، فوکوس حداکثری را ارائه می دهد، و بیشتر

Xiaomi 12S Ultra Concept روز چهارشنبه توسط شیائومی در ویدیویی از طریق دسته رسمی Weibo خود به نمایش گذاشته شد. دستگاه جدید به عنوان یک تلاش مشترک بین شیائومی و لایکا ارائه می شود و اجازه می دهد ماژول لنز سری M لایکا را به گوشی متصل کنید.

این گوشی هوشمند از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 8+ Gen 1 به همراه 12 گیگابایت رم LPDDR5 بهره می برد. این دوربین سه گانه دارد که دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. تنظیمات دوربین همچنین شامل یک سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی است که در زیر یک لنز پریسکوپی شکل و یک دوربین 48 مگاپیکسلی فوق عریض موجود است. تنظیمات دوربین عقب نیز شامل فوکوس خودکار لیزری است و با ماژول فلاش LED جفت شده است. علاوه بر این، یک سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. تا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، باتری 4860 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند، از دیگر مشخصات کلیدی این گوشی هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Google Pixel 7 Pro تست دوام JerryRigEverything را در حالی که خم شدن قابل توجهی را تحمل می کند پاک می کند





منبع

همانطور که در ویدیو آمده است، شیائومی 12 اس اولترا کانسپت دارای دو سنسور 1 اینچی است. لنز ثانویه در مرکز میدان تصویر نصب می شود و می تواند نور را مستقیماً از لنز خارجی دریافت کند. ادعا می شود که در هنگام ثبت تصاویر واضح، از دست دادن نور را کاهش می دهد. سطح دارای روکش شیشه ای یاقوت کبود برای محافظت از آن در برابر خراش است و می توان آن را با لنزهای سری M لایکا سفارشی کرد.

Xiaomi 12S Ultra با اپتیک لایکا در اوایل ماه جولای امسال معرفی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی 2K (1440×3200 پیکسل) AMOLED میکرو خمیده با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این نمایشگر از Dolby Vision و HDR10+ با گوشی با استفاده از فناوری نسل دوم LTPO پشتیبانی می‌کند تا تجربه تماشای نمایشگر کم‌مصرف را فراهم کند.

شیائومی گوشی هوشمند مفهومی شیائومی 12 اس اولترا را با لنز قابل تعویض مشابه دوربین DSLR به نمایش گذاشته است. برند چینی گوشی های هوشمند با انتشار ویدئویی از طراحی کامل و جزئیات اپتیکال گوشی هوشمند ساخته شده توسط لایکا خبر داده است. کانسپت جدید شیائومی 12 اس اولترا به کاربران این امکان را می دهد که لنز دوربین را به دوربین گوشی هوشمند متصل کنند. شیائومی ادعا می کند که کاربران می توانند لنزهای دوربین حرفه ای سری M لایکا را به دوربین گوشی هوشمند متصل کنند. کانسپت Xiaomi 12S Ultra به جای سنسور وانیلی Xiaomi 12S Ultra به دو سنسور 1 اینچی مجهز شده است. مدل جدید می تواند به عنوان اولین گوشی با پشتیبانی از لنزهای قابل تعویض معرفی شود.

ادعا می شود که مدل مفهومی از فوکوس پیکینگ، خطوط گورخر، هیستوگرام و سایر ابزارهای رایج پشتیبانی می کند و می تواند فایل های با فرمت RAW 10 بیتی عکسبرداری کند. شیائومی جزئیات زیادی از جمله مشخصات دستگاه آینده را فاش نکرده است. در روزهای آینده می‌توانیم منتظر انتشار تیزرهای بیشتری از کانسپت اولترا شیائومی 12 اس باشیم.