منشی I&B می گوید: شرکت های بزرگ فناوری باید درآمد خود را با ناشران اخبار دیجیتال برای رشد صنعت تقسیم کنند.

چاندرا گفت که پس از کووید، مسائلی در مورد سلامت مالی نه تنها صنعت اخبار دیجیتال، بلکه در صنعت اخبار چاپی نیز وجود داشته است.

برای رشد صنعت خبر، مهم است که پلتفرم اخبار دیجیتال همه این ناشران که خالق محتوای اصلی هستند، سهم عادلانه‌ای از درآمد پلتفرم‌های فناوری بزرگ را که به‌عنوان جمع‌کننده محتوای ایجاد شده توسط آن عمل می‌کنند، دریافت کند. دیگران،» او در پیامی به کنفرانس DNPA گفت.

آپوروا چاندرا، وزیر اطلاعات و پخش، پیشنهادی قوی برای جمع‌آوری‌کنندگان فناوری بزرگ ارائه کرد تا بخشی از درآمد خود را با ناشران اخبار دیجیتال، که محتوای اصلی تولید می‌کنند، به اشتراک بگذارند.

چاندرا در پیامی که روز جمعه به کنفرانس انجمن ناشران اخبار دیجیتال (DNPA) ارسال کرد، گفت: استرالیا، کانادا، فرانسه و اتحادیه اروپا قبلاً از طریق مجالس قانون‌گذاری خود ابتکار عمل را اتخاذ کرده‌اند و کمیسیون‌های رقابتی خود را تقویت کرده‌اند تا از تقسیم عادلانه درآمد بین سازندگان اطمینان حاصل کنند. محتوای خبری و گردآورندگان

واضح است که اگر صنعت اخبار سنتی همچنان تحت تأثیر منفی قرار گیرد، آینده روزنامه نگاری، ستون چهارم ما نیز ضربه خواهد خورد. بنابراین، این یک مسئله روزنامه نگاری و محتوای معتبر نیز هست.»

او گفت: «من درک می‌کنم که آنها سیستم‌های کنترل و تعادل کافی برای اطمینان از انتشار اخبار صحیح و واقعی دارند و نمونه خوبی از سیاست اعلام‌شده ما برای خودتنظیمی است.»


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع چاندرا گفت که صنعت اخبار سنتی دارای سابقه خدمت به ملت است.