مود PC Remastered Spider-Man که جایگزین پرچم‌های پراید درون بازی شد که توسط سایت‌های مودینگ خاموش شدند.


یک اصلاح بازی ایجاد شده توسط کاربر – یا مد – که برای جایگزینی پرچم‌های غرور درون بازی از پورت رایانه شخصی Marvel’s Spider-Man Remastered که اخیراً منتشر شده بود، توسط NexusMods و ModDB، دو تا از بزرگترین سایت‌های آنلاین بازی‌های رایانه شخصی، حذف شد. مدها هر دو سایت تایید کرده اند که مود “ترول” که از یک حساب کاربری جدید آپلود شده بود، حذف شده است.

طبق گزارش The Verge، سایت محبوب میزبانی بازی NexusMods در یک پست وبلاگ توضیح داده است که مود بازی Marvel’s Spider-Man Remastered توسط یک حساب کاربری کاملاً جدید و بدون سابقه مودینگ در سایت آن آپلود شده است، که مدیران سایت گمان می‌کنند که چنین است. یک حساب ثانویه برای یکی از کاربران سایت، یا یک حساب “جوراب عروسکی”.

این مد پرچم‌های غرور موجود در شهر نیویورک را با پرچم ایالات متحده در Marvel’s Spider Man Remastered جایگزین کرد. همراه با حذف مود، هر دو “حساب عروسکی جورابی و حساب اصلی کاربر” توسط NexusMods ممنوع شده است.

NexusMods اظهار داشت: “به وضوح این کار عمداً انجام شد تا یک مد ترول باشد. این واقعیت که کاربر برای آپلود مد نیاز به ساخت یک عروسک جوراب مانند یک ترسو داشت، نشان دهنده قصد آنها برای ترول کردن بود و آنها می دانستند که این کار مجاز نخواهد بود.”

«اگر آنها ترسو نبودند و به جای آن از حساب اصلی خود استفاده می‌کردند، ما به سادگی مود را حذف می‌کردیم و به آنها می‌گفتیم که نمی‌خواهیم آن را میزبانی کنیم، فقط اگر پس از اخطار منصفانه دوباره آن را آپلود می‌کردند، آنها را ممنوع می‌کردیم. ساخت عروسک جورابی هر گونه شک و تردیدی را از بین برد و تصمیمی بسیار آسان برای ما کرد.”

ModDB، که میزبان مودهایی برای بازی های رایانه شخصی مانند NexusMods است اعلام کرد از طریق توییتی مبنی بر حذف مد. این وب سایت در توییت خود نوشت: “ModDB یک محیط فراگیر برای همه است و ما اجازه نمی دهیم گروه های به حاشیه رانده شده را هدف قرار دهیم. تعدیل محتوای ما تا حد زیادی خودکار است، اما وقتی شناسایی شد، ما یک خط مشی تحمل صفر برای این نوع محتوا داریم.”






منبع