موکش آمبانی می گوید: خدمات 5G جیو تا دسامبر 2023 در سراسر هند عرضه می شود

او گفت: “با وارد کردن هوش مصنوعی در هر حوزه، 5G می تواند ظهور هند را به عنوان پایتخت اطلاعاتی جهان تقویت کند. این به هند کمک می کند تا به صادرکننده اصلی راه حل ها و خدمات دیجیتالی با ارزش تبدیل شود.” در کشور، که به نوبه خود باعث جذب سرمایه های بزرگتر و ایجاد میلیون ها شغل جدید خواهد شد.

موکش آمبانی، رئیس این شرکت، روز شنبه گفت که Reliance Jio، بزرگترین شرکت مخابراتی کشور، خدمات تلفن 5G را با ارائه اتصال به اینترنت فوق‌سرعت به تمام نقاط کشور تا دسامبر 2023 گسترش خواهد داد. Jio در سپتامبر 2016 وارد بخش مخابرات شد و تماس‌های صوتی رایگان و داده‌های ارزان قیمت را ارائه داد و رقابت را مجبور کرد که یا مطابقت داشته باشد یا افزایش/تثبیت شود.

آمبانی در نشست سالانه سهامداران شرکت Reliance Industries در ماه آگوست از عرضه خدمات 5G برای چهار شهر مترو دهلی، بمبئی، چنای و کلکته توسط دیوالی خبر داد.

می‌تواند با تبدیل بیمارستان‌های موجود به بیمارستان‌های هوشمند بدون سرمایه‌گذاری اضافی، خدمات بهداشتی با کیفیت بالا را به مناطق روستایی و دورافتاده ارائه کند، خدمات بهترین پزشکان را به‌صورت دیجیتالی در هر نقطه از هند در دسترس قرار دهد و همچنین سرعت و دقت تشخیص را بهبود بخشد و امکان واقعی را فراهم کند. زمان تصمیم گیری بالینی

او گفت که بیشتر 5G جیو در هند توسعه یافته است و از این رو دارای مهر “Atmanirbhar Bharat” است، افزودن راه حل های دیجیتالی با قابلیت 5G و 5G می تواند آموزش و مهارت های مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را در دسترس هندی های معمولی قرار دهد.

او گفت که با 5G، هند گام‌های بلندتر و سریع‌تری به سمت «Sab Ka Digital Saath و Sab Ka Digital Vikas» خواهد برد. آمبانی گفت: «هند ممکن است کمی دیر شروع کرده باشد، اما ما با ارائه خدمات 5G که کیفیت بالاتر و مقرون به صرفه‌تر از هر جای دیگری در جهان هستند، اول کار خواهیم کرد.» ، فناوری پایه ای را ارائه می دهد که پتانسیل کامل سایر فناوری های تحول آفرین مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، روباتیک، زنجیره بلوکی و متاورس را باز می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او گفت: اغراق نخواهد بود اگر بگوییم 5G مانند یک کامادنو دیجیتال است، گاو بهشتی که هر آنچه را که ما بخواهیم می دهد.

آمبانی گفت که با بهره گیری از قدرت ترکیبی جمعیت شناسی و فناوری های دیجیتال، هند می تواند به جامعه دیجیتال پیشرو در جهان تبدیل شود و با تبدیل کردن هند به یک اقتصاد 40 تریلیون دلاری (تقریباً 3265 میلیون روپیه) تا سال 2047، رشد را تسریع بخشد، در حالی که از 3 تریلیون دلار (تقریباً روپیه) افزایش یافته است. اکنون 245 لک کرور) و درآمد سرانه به سرعت از 2000 دلار (تقریبا 163000 روپیه) به بیش از 20000 دلار (تقریبا 1633000 روپیه) افزایش یافته است.

آمبانی اکنون وعده خدمات 5G مقرون به صرفه را داده است. او در کنفرانس کنگره موبایل هند (IMC) در اینجا گفت: «امروز، من می‌خواهم تعهد جیو را برای ارائه 5G به هر شهر، هر تالوکا و هر دانش کشورمان تا دسامبر 2023 تکرار کنم.

او گفت که 5G همچنین می تواند با تسریع دیجیتالی شدن و مدیریت هوشمند داده های کشاورزی، خدمات، تجارت، صنعت، بخش غیررسمی، حمل و نقل و زیرساخت های انرژی، شکاف بین شهری و روستایی هند را پر کند.