ناسا و اسپیس ایکس آزمایش‌های تحقیقاتی آب و هوایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی در ماموریت تامین مجدد ارسال کردند

در همین حال، آزمایش بیوپلیمر تحقیقاتی برای قابلیت‌های درجا بررسی خواهد کرد که چگونه گرانش می‌تواند بر فرآیند ایجاد جایگزین‌های بتنی با استفاده از مواد آلی یا مواد در محل تأثیر بگذارد.




منبع

محققان همچنین یک تحقیق ایمنی در ایستگاه فضایی بین‌المللی را برای بررسی اثرات میکروگرانش بر روی سیستم ایمنی انجام خواهند داد. اعتقاد بر این است که میکروگرانش منجر به تغییراتی در سلول های ایمنی انسان می شود. محققان از تراشه‌های بافتی برای بررسی اینکه چگونه میکروگرانش بر پاسخ ایمنی در طول پرواز تأثیر می‌گذارد و اینکه آیا پس از پرواز بهبود می‌یابند، استفاده خواهند کرد.

گرد و غبار معدنی پس از دمیدن در هوا می تواند به دورترین نقاط زمین برسد و بر آب و هوا، پوشش گیاهی، آب و هوا و غیره تأثیر بگذارد. EMIT تصاویر را به مدت یک سال جمع‌آوری می‌کند و نقشه‌هایی از ترکیب مواد معدنی مناطق تولید غبار روی زمین ایجاد می‌کند. در حالی که ذرات گرد و غبار حامل مواد معدنی تیره می توانند با جذب نور خورشید یک منطقه را گرم کنند، غبار معدنی رنگ روشن می تواند دمای یک منطقه را کاهش دهد.

علاوه بر این، دمیدن گرد و غبار نیز بر کیفیت هوا و شرایط سطحی مانند سرعت ذوب برف و سلامت فیتوپلانکتون‌ها در اقیانوس تأثیر می‌گذارد. نقشه برداری توسط EMIT به محققان کمک می کند تا درک بهتری از اثرات گرد و غبار معدنی بر روی جمعیت انسانی امروز و همچنین در آینده به دست آورند.

آزمایش دیگر، دینامیک میکروبیوم ها در فضا، اثرات ریزگرانش را بر تعاملات متابولیکی مطالعه خواهد کرد. همچنین آب و هوا و سیستم های آب و هوایی زمین را مشاهده خواهد کرد. این فضاپیما همچنین حامل آزمایش Genes in Space-9 است که می تواند به ارائه ابزارهای قابل حمل، ساده و کم هزینه برای تشخیص پزشکی کمک کند.

یک فضاپیمای تدارکاتی اسپیس ایکس با انجام آزمایش‌های علمی که به انجام تحقیقات علم آب و هوا در فضا کمک می‌کند، عازم ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) شده است. فضاپیمای کارگو دراگون که با موشک فالکون 9 از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا پرتاب شد، 5800 پوند آزمایش علمی، تجهیزات خدمه و محموله های دیگر را حمل می کند. این بیست و پنجمین مأموریت تجاری SpaceX برای خدمات تامین مجدد به ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا است.

فضاپیمای اسپیس ایکس با تعدادی آزمایش بارگیری شده است که یکی از آنها تحقیق گرد و غبار معدنی سطح زمین (EMIT) است. این ابزاری است که توسط آزمایشگاه رانش جت (JPL) ناسا ساخته شده و به فناوری طیف‌سنجی تصویربرداری آژانس فضایی مجهز شده است. این به مطالعه ترکیب معدنی غبار در مناطق خشک زمین کمک خواهد کرد.