نتفلیکس از اولین نگاه آمار سینگ چامکیلا با بازی دیلجیت دوسانج رونمایی کرد.

«عمار سینگ چامکیلا قرار است یک فیلم بزرگ برای نتفلیکس هند باشد و همکاری با استعدادهای مرتبط با عنوان واقعاً مثمر ثمر بوده است… تمرکز نتفلیکس بر آوردن داستان هایی از سراسر هند به مخاطبان محلی ما است و ما مطمئن هستیم که مغناطیس این داستان همچنین علاقه تماشاگران فیلم دوست را در سراسر جهان برانگیخته خواهد کرد.”

دوسنجه، همچنین یک خواننده، گفت که کار با رحمان یک تجربه مراقبه بود.

موسیقی این فیلم توسط برنده اسکار AR Rahman ساخته شده است که قبلا با علی در راک استار، بزرگراه و تماشا همکاری داشته است.

نمی‌توانستم برای بازی در این فیلم بازیگرانی بهتر از دیلجیت دوسانج و پارینتی چوپرا با استعداد فوق‌العاده بخواهم، به خصوص که شامل خوانندگی زنده است. این فیلم محبوبیت دیوانه‌وار ترانه‌های جسورانه چامکیلا را دنبال می‌کند که جامعه نه می‌توانست نادیده بگیرد و نه آن را ببلعد.

“به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش با Diljit یک تجربه بسیار غنی بوده است. برای من، آواز خواندن یک علاقه است و همکاری با AR رحمان افسانه ای آرزویی طولانی مدت بوده است. با پلتفرم جهانی نتفلیکس، من معتقدم که فیلم ما قلب ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد و گسترده است و به داستان الهام بخش چامکیلا اجازه می دهد تا با طرفداران در سراسر جهان طنین انداز شود.”

پارینتی که در حال انشای نقش همسر چمکیلا و همکار خوانندگی آمارجت است، گفت که از علی به خاطر این فرصت سپاسگزارم.

این داستان واقعی راک‌ستار اصلی توده‌های پنجاب، عمار سینگ چامکیلا (دوسانجه) را ارائه می‌کند که از سایه‌های فقر بیرون آمد و در دهه 80 به دلیل قدرت بی‌نظیر موسیقی‌اش به اوج محبوبیت رسید و بسیاری را در راه خشمگین کرد. که در نهایت منجر به ترور او در سن 27 سالگی شد.

چامکیلا و آمارجوت به همراه دو عضو گروهشان در سال 1988 در یک ترور کشته شدند که هنوز حل نشده باقی مانده است.

دوسانج که پیش از این در فیلم‌های هندی فیلاوری (نتفلیکس)، اوتا پنجاب و گود نیووز بازی کرده است، گفت که بازی در نقش عمار سینگ چامکیلا یکی از چالش‌برانگیزترین تجربه‌های حرفه‌ای او بوده است.

او گفت: “من از بازگشت به نتفلیکس با یک داستان هیجان انگیز دیگر هیجان زده هستم. کار با Parineeti و کل تیمی که برای زنده کردن این داستان زیبا بسیار سخت کار کرده اند بسیار لذت بخش بوده است.”

آمار سینگ چامکیلا در سال 2024 اکران خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این فیلم به کارگردانی علی، دیلجیت دوسانجه و پارینتی چوپرا در نقش های اصلی بازی می کنند.

امتیاز علی، فیلمساز و نتفلیکس روز سه‌شنبه اولین تیزر از فیلم آینده Amar Singh Chamkila را بر اساس زندگی ستاره موسیقی پنجاب از دهه 1980 به اشتراک گذاشتند.

روچیکا کاپور شیخ، مدیر فیلم های اورجینال، نتفلیکس هند، گفت که روند کار روی فیلم با علی “مهیج” بوده است.

این کارگردان که برای فیلم‌هایی مانند Jab We Met، Rockstar و Highway شناخته می‌شود، گفت: «با داشتن نتفلیکس به عنوان شریک، من متواضع هستم که داستان خود را به میلیون‌ها بیننده نه تنها در هند بلکه در سراسر جهان منتقل کنم.

علی گفت که ساختن عمار سینگ چامکیلا روی زندگی این ستاره موسیقی «سفر بی نظیری برای من» بوده است.

چامکیلا رکورددارترین هنرمند زمان خود بود. او هنوز به عنوان یکی از بهترین اجراکنندگان صحنه زنده ای که پنجاب تا به حال تولید کرده است، شناخته می شود.