نتفلیکس از فیلم اسلیت 2023 با 49 عنوان رونمایی کرد: فهرست کامل


نتفلیکس حداقل 49 فیلم جدید را در لیست سال 2023 خود آورده است، که شامل ماه شورشی زک اسنایدر، دامسل به رهبری میلی بابی براون، راز قتل 2، استخراج 2 و آخرین پروژه دیوید فینچر پس از نامزدی اسکار می شود. منک، قاتل. در میان این لیست، در حال حاضر تنها دو نسخه اصلی هندی وجود دارد که با فیلم زندگینامه ورزشی Chakda ‘Xpress شروع می شود. در آن، آنوشکا شارما پرتره ای دراماتیزه شده از جولان گوسوامی، کاپیتان سابق تیم هند را بازی می کند، که نقشی اساسی در شناخت کریکت بانوان ایفا کرد. همچنین درام موزیکال The Archies با مجموعه دهه 1960 زویا اختر وجود دارد که شخصیت های محبوب کمیک ها را می گیرد و یک چرخش انگلیسی-هندی را اضافه می کند. هیچ یک از دو نسخه اصلی هندی تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

اسنایدر با اپرای فضایی خود، Rebel Moon، که در اطراف یک مستعمره صلح آمیز در لبه کهکشان قرار دارد، رهبری گروه را به عهده می گیرد، که خود را در معرض تهدید ارتش های ظالم نایب السلطنه بالیساریوس می بیند. سپس زن جوانی به نام کورا (سوفیا بوتلا) به جستجوی جنگجویان سیاره‌های همسایه می‌رود تا به آنها کمک کند تا موضع بگیرند. Rebel Moon قرار است در 22 دسامبر در نتفلیکس پخش شود. یک ماه قبل از آن، بازگشت فینچر به ژانر جنایی/قاتل سریالی – پس از توقف شکارچی ذهن – در یک اودیسه پیچیده با بازی مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون به عنوان بازیگران اصلی است. این فیلم بر اساس مجموعه رمان های گرافیکی فرانسوی الکسیس نولنت، یک قاتل روشمند بی نام و نشان را دنبال می کند که پس از سال ها تجربه، شروع به شکستن می کند و دچار یک بحران روانی می شود. قاتل 10 نوامبر منتشر می شود.

نتفلیکس ژانویه 2023 منتشر می شود: Mission Majnu، Fauda، و بیشتر

میلی بابی براون (چیزهای عجیب) در Damsel ایفای نقش می کند، که هدف آن براندازی “دختر در پریشانی” است، با قهرمانی که با اژدهایی آتشین به غار پرتاب می شود و از او می خواهد که برای زنده ماندن به عقل و اراده خود تکیه کند. دامسل همچنین در نقش آنجلا باست (Black Panther: Wakanda Forever) برنده جایزه بازی می کند و در 13 اکتبر از نتفلیکس پخش می شود. آدام سندلر امسال سه بار در نتفلیکس ثبت نام کرده است که سال را با دنباله «معمای قتل» در 31 مارس آغاز می کند. با جنیفر آنیستون به عنوان زوج اسپیتز – اکنون کارآگاهان تمام وقت – آنها اکنون خود را در میان یک آدم ربایی بین المللی می بینند که شامل یک مهاراجه است. در همین حال، Spaceman برای اکران پاییزی آماده می شود، که در آن فضانوردی که وظیفه جمع آوری غبار مرموز باستانی را بر عهده دارد، زندگی خاکی خود را در حال تکه تکه شدن می بیند. علاوه بر سندلر، گروهی از بازیگران از جمله کری مولیگان (زن جوان امیدوارکننده)، پل دانو (بتمن)، کونال نایار (تئوری انفجار بزرگ) و ایزابلا روسلینی (مخمل آبی) در این فیلم حضور دارند. او همچنین صدای یک مارمولک حیوان خانگی شایان ستایش را در آن صدا می کند لئو، یک انیمیشن کمدی موزیکال است که در 22 نوامبر وارد نتفلیکس می شود.

از طرف کره ای، سانگ هو یون (قطار به بوسان) به کارگردانی Jung_E را داریم. نتیجه یک جنگ داخلی که بر روی زمین غیرقابل سکونت 2194 می گذرد، به شبیه سازی مغز یک سرباز نخبه برای ایجاد یک مزدور ربات هوش مصنوعی بستگی دارد. Jung_E این جمعه، 20 ژانویه منتشر می شود. بعداً در فصل بهار آمریکایی، ما Kill Boksoon را داریم که زندگی دوگانه یک زن میانسال (جئون دو-یون) را دنبال می کند، زیرا او بین مسئولیت های خود به عنوان یک مادر و یک حرفه ای جابجا می شود. قاتل زنجیره ای. فراتر از آن، اقتباس بدون عنوان وس اندرسون از داستان‌های رولد دال، دنباله‌ای بر Chicken Run، و اقتباسی انیمیشنی از اسطوره چینی پادشاه میمون‌ها را داریم. هنوز هیچکدام تاریخ انتشار ندارند.

نتفلیکس 2023 slate rebel moon نتفلیکس 2023 slate rebel moon

سوفیا بوتلا در نقش کورا در عکسی از Rebel Moon
اعتبار عکس: نتفلیکس

لیست فیلم های اصلی نتفلیکس در سال 2023

با این کار، در اینجا لیست کامل فیلم‌هایی است که در سال 2023 نتفلیکس را زیبا کرده‌اند. ما اکران‌های غیرانگلیسی زبان را با یک ستاره مشخص کرده‌ایم:

ژانویه
سگ رفت – 13 ژانویه
Jung_E — 20 ژانویه *
شما مردم – 27 ژانویه
پاملا، یک داستان عاشقانه

فوریه
روح واقعی – 3 فوریه
بیل راسل: افسانه – 8 فوریه
محل شما یا من – 10 فوریه
ما یک روح داریم – 24 فوریه

مارس
لوتر: خورشید سقوط کرده – 10 مارس
فیل جادوگر – 17 مارس
راز قتل 2 – 31 مارس

آوریل
راهنمای گردشگران برای عشق – 27 آوریل

ممکن است
مادر – 12 مه

ژوئن
استخراج 2 – 16 ژوئن

جولای
آنها تایرون را شبیه سازی کردند – 21 ژوئیه

مرداد
Heart of Stone – 11 اوت
آسانسور – 25 اوت

اکتبر
دختر – 13 اکتبر
Pain Hustlers – 27 اکتبر

نوامبر
قاتل – 10 نوامبر
یک رابطه خانوادگی – 17 نوامبر
لئو – 22 نوامبر

دسامبر
جهان را پشت سر بگذار – 8 دسامبر
ماه شورشی – 22 دسامبر

در سراسر سال 2023 – تاریخ انتشار دقیقی وجود ندارد
کمان ها *
بهترین. کریسمس. همیشه!
کارگا ماکسیما (تعمیرات اساسی) *
Chakda ‘Xpress *
Chicken Run: Dawn of the Nugget
چوپا
انتخاب عشق
عمیق ترین نفس
شادی برای مبتدیان
بوکسون را بکش *
عشق در نگاه اول
استاد
مرد میمون
شاه میمون
نیمونا
نیاد
خارج از قانون
یافتن کامل
بازیکنان
خزنده
راستین
شرلی
فضانورد
فیلم بدون عنوان وس اندرسون/رولد دال
قربانی / مظنون


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع