نتفلیکس تریلر فیلم مستند شش قسمتی شاهزاده هری و مگان را منتشر کرد

اگر فردا سوپر بول شاهزاده ویلیام است، پس این هم نمایش نیمه وقت شما…@Netflix اولین نگاهی به مستندهای ساسکس ها منتشر کرده اند: هری و مگان. در 8 دسامبر، شش قسمت «سوی دیگر» داستان عشق خود و چالش‌هایی را که با آن روبرو بودند به اشتراک خواهند گذاشت. pic.twitter.com/jCXN3W2F1J

– امید اسکوبی (@scobie) 1 دسامبر 2022

خودی های سلطنتی سفر شاهزاده ویلیام به بوستون برای اهدای جوایز سالانه تغییرات آب و هوایی خود را به نوآوران در روز جمعه به عنوان “لحظه سوپرکاول” او توصیف کردند.

تریلر را اینجا ببینید:


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

شاهزاده ویلیام – وارث تاج و تخت – مجبور شد راه خود را از یکی از مادرخوانده هایش جدا کند که او روز سه شنبه در یک پذیرایی از کاخ برای یک زن سیاهپوست بریتانیایی از الفاظ نژادپرستانه استفاده کرد.

نتفلیکس روز پنجشنبه از تریلر مورد انتظار برای یک مستند شش قسمتی پرده برداری کرد که در آن شاهزاده هری و همسرش مگان سرپوشی بر زندگی خود در خانواده سلطنتی داشتند.

مجموعه نتفلیکس با تفسیر دوستان، خانواده و مورخانی که در مورد وضعیت امروز مشترک المنافع بریتانیا (و رابطه خانواده سلطنتی با مطبوعات) بحث می کنند، قصد دارد «تصویری از دنیای ما و نحوه رفتار ما با یکدیگر ترسیم کند». او اضافه کرد.

این اعلام مصادف است با اولین سفر شاهزاده ویلیام، برادر بزرگتر شاهزاده هری به ایالات متحده به عنوان شاهزاده ولز و یک رقابت نژادی دیگر در خانواده در بازگشت به خانه.

این خانواده برای افشاگری های بیشتری از سریال های مستند و زندگی نامه شاهزاده هری Spare آماده می شوند که قرار است در ژانویه منتشر شود.

اما اسکوبی در توییتی نوشت: “اگر فردا سوپر بول شاهزاده ویلیام است، پس در اینجا نمایش نیمه وقت شماست.”

تریلر یک دقیقه‌ای که در توییتر منتشر شد، عکس‌های صمیمی این زوج را به نمایش می‌گذارد که با کلیپی از شاهزاده هری که می‌گوید: «هیچکس نمی‌بیند پشت درهای بسته چه می‌گذرد» و تصاویر مگان در حال پاک کردن چشمانش است.

شاهزاده هری و مگان، بازیگر سابق تلویزیون، نژادپرستی در خانواده سلطنتی را یکی از دلایل جدایی شدید خود تقریباً سه سال پیش ذکر کردند.

امید اسکوبی، دوست صمیمی و زندگی نامه نویس این زوج، در توییتی اعلام کرد که این سریال در تاریخ 8 دسامبر پخش خواهد شد و افزود: «روی دیگر داستان عاشقانه آن ها و چالش هایی که با آن مواجه بودند» را به اشتراک می گذارد.