نتفلیکس توضیح می دهد که چگونه از اشتراک گذاری رمز عبور حساب جلوگیری می کند


نتفلیکس اعلام کرد که در سه ماهه اول سال جاری مبارزه با به اشتراک گذاری رمز عبور را آغاز خواهد کرد. شرکت OTT هفته گذشته سود سه ماهه خود را منتشر کرد. این اصلاح در چند کشور در حال آزمایش بود زیرا غول استریم مدعی شد که کاربرانی که اکانت های نتفلیکس خود را به اشتراک می گذارند درآمد شرکت را کاهش می دهد. این شرکت قصد خود را برای سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور در سال گذشته ابراز کرد. نتفلیکس اکنون مشخص کرده است که چگونه قصد دارد به کاربران کمک کند تا رمزهای عبور حساب خود را به اشتراک بگذارند.

طبق پستی در صفحه پرسش‌های متداول Netflix، یک حساب نتفلیکس تنها برای افرادی که در یک خانواده زندگی می‌کنند قابل دسترسی است و افرادی که در همان آدرس صاحب حساب اصلی زندگی نمی‌کنند، باید از حساب شخصی خود استفاده کنند. نتفلیکس را تماشا کنید.”

اشتراک گذاری رمز عبور با کاربران خارج از خانواده مشترک به طور فزاینده ای پیچیده خواهد شد و این احتمال وجود دارد که مبلغ اضافی برای اشتراک گذاری یک حساب واحد در مکان های مختلف هزینه شود.

اگر دستگاه جدیدی مرتبط با حساب اصلی در مکانی جداگانه باشد، نتفلیکس یک کد تأیید موقت 4 رقمی را درخواست می کند که باید ظرف 15 دقیقه پس از درخواست دسترسی وارد شود. دسترسی به دستگاه در مکان دیگری به مدت هفت روز متوالی اعطا می شود.

به گفته این شرکت، کاربرانی که با دستگاه اصلی خود سفر می کنند، برای دسترسی به نتفلیکس در مکان های دیگر مشکلی نخواهند داشت. برای اطمینان از دسترسی روان به نتفلیکس، کاربر باید حداقل هر 31 روز یک بار از مکان اصلی خود به Wi-Fi متصل شود.

نتفلیکس سال گذشته ویژگی جدیدی به نام “انتقال پروفایل” را برای مقابله با پدیده اشتراک گذاری رمز عبور حساب اضافه کرد. این ویژگی به کاربرانی که در حال حاضر یک حساب کاربری را به اشتراک می گذارند این امکان را می دهد که هنگام ایجاد حساب نتفلیکس خود، توصیه های شخصی، تاریخچه مشاهده، فهرست من، بازی های ذخیره شده و سایر تنظیمات را حفظ کنند.

هر طرح مشخص می‌کند که چند دستگاه می‌توانند به طور همزمان به Netflix دسترسی داشته باشند و تا زمانی که متعلق به اعضای یک خانواده هستند، بر تجربه مشاهده شما تأثیری نخواهد گذاشت. نتفلیکس اضافه کرد که آنها دستگاه‌های موجود در یک خانواده را با ردیابی «آدرس‌های IP، شناسه‌های دستگاه و فعالیت حساب‌های دستگاه‌های وارد شده به حساب نتفلیکس» تأیید می‌کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

توییتر اولین پرداخت وام 13 میلیارد دلاری ایلان ماسک را به بانک ها پرداخت کرد.

ویدیوی برگزیده روز

اولین برداشت Tecno Phantom X2 5G: طراحی عجیب و غریب و مشخصات عالی





منبع