نحوه صحیح انتخاب ابعاد دریچه کولر – فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

استفاده از متریال پلاستیک، استیل و آلومینیوم به نسبت سایر آلیاژهای مصرف از مقاومت بهتری در برابر رطوبت مناطق شمالی و جنوبی کشور ایران دارد. این پوشش رنگی هم باعث تناسب رنگی بین نمای دریچه با نمای محیط و همچنین باعث حفاظت بدنه در برابر ضربه و خط و خش های احتمالی می گردد. جهت بازدید، سرویس و تعمیر دورای تجهیزات دستگاه اصلی داکت اسپلیت از آن استفاده شده و در غیر این صورت خاصیت نمادین و دکوراتیو جهت بهبود زیبایی محیط داخلی دارد. برای ایجاد هوای مطلوب در سرویس های بهداشتی، حمام ها و راه پله ها از دریچه کولر گرد استفاده می شود. 9 و 18 سانتی متر در نوع پرس ایجاد می کنیم. ، حتی محیط های خانگی با طراحی های مدرن اجرا نمود.کانال کشی داکت اسپلیت در این روش شامل انواع قطعات از جمله کانال راسته ی اسپیرال و دیگر موارد از جمله انواع زانویی،سه راهی،چهارراهی،تبدیل و دیگر موارد می گردد.در روش کانال داکت اسپلیت با کانال اسپیرال ابتدا توسط یک مقطع تبدیل ِ چهارگوش به گرد،مقطع دهانه ی خروج هوای دستگاه را به مقطع گرد تبدیل می کنیم و سپس نسبت به ادامه لاین هوا می پردازیم.

اگر دستگاه داکت اسپلیت نیاز به تامین هوای تازه جهت محفظه ی خود داشته باشد و فاصله ی دربی که قرار است بصورت وزنه ای برای بازدید آن تعبیه گردد به میزانی باشد که به راحتی درب را بصورت وزنه ای جابجا کرد، و دوباره در محل خود جانمایی نمود، می توان از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه ای بعنوان یک گزینه مناسب با امکان تامین هوای تازه استفاده نمود. یعنی اگر به جای دمنده ی کولر از دمنده های گرماساز نیز استفاده شود به راحتی می توان از انواع دریچه کولری استفاده نمود. قابلیت بسته شدن آسان و کامل دریچههای سایر اتاقها و استفاده از جریان هوا در یک یا چند اتاق مخصوص به منظور استفاده بهینه از هوای خنک. در واقع در این حالت بر روی نمای دریچه داکت اسپلیت چیزی به نام پیچ یا جای پیچ پس از نصب قابل مشاهده نخواهد بود و نمای ظاهری بسیار زیبا خواهد بود. فریم آن از پروفیل مخصوص آلومینیومی ساخته می شود.

دریچه بازدید تاسیسات آلومینیومی با استفاده از رنگ پودری الکتروستاتیک پوشش داده می شود . برای ابعاد متوسط به پایین از ورق یک میل برای ساخت درب دریچه داکت اسپلیت استفاده می شود. استفاده از لوله فلکسیبل با عایق الاستومری بهترین گزینه جهت کانال کشی داکت اسپلیت در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت است. جهت ثبت سفارش کانال سازی کولر در شیراز درخواست خود را در سایت و یا اپلیکیشن “خدمت از ما” ثبت نمایید پس از ثبت درخواست، متخصصین حاضر در “خدمت از ما” درخواست شما را مورد بررسی قرار میدهند. در تمام ساختمانهای مسکونی یا اداری برای تنظیم میزان هوای ورودی کولر به اتاق ها و فضاهای مورد نظر، از این دریچه ها استفاده میشود.

تعداد جای پیچ ها بر روی فریم و نیز تعداد قفل ها بر روی درب به طور مستقیم به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بستگی دارد و این تعداد در ابعاد بزرگتر دریچه بیشتر خواهد بود. با تعبیه ی قفل های زیمنسی در سوراخ های مربوطه همزمان باید جای پیچ های نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی بدنه فریم انجام گیرد. پس از آماده شدن درب و فریم بر روی درب جای قفل زیمنسی به تعداد لازم جاسازی میشود. شرکت تهویه نو آستیاک، بیش از 10 سال است که در زمینه ساخت انواع دریچه ها نظیر دریچه تنظیم هوا، دریچه کولر آبی، انواع دریچه بازدید (دریچه بازدید چوبی)، انواع دریچه سقفی، دریچه بازدید تاسیسات، دریچه هوای گرد و محاسبه، طرای و اجرای انواع کانال انتقال هوا فعالیت دارد و با استفاده از متریال دریچه یک و نیروی کار حرفه ای و متخصص بهترین محصول و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. این قفل ها با عملکرد خود باعث باز و بسته شدن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می شوند. با استفاده از خدمات شاخص شرکت تهویه نظری امکان تولید، ساخت و عرضه دریچه داکت اسپلیت طبق ابعاد، جنس، مدل و رنگ درخواستی شما وجود دارد.

جهت حفظ آرامش و آسایش ساکنین بهتر است از سیستم لولهکشی مجزا استفاده کنید. جهت اطلاع از قیمت دقیق دریچه بازدید چوبی ابعاد طول و عرض دریچه را اندازه گیری کنید و با کارشناس تهویه نو تماس بگیرید. دریچه پلاستیکی هوا بی نیاز از مقوله رنگ کاری است و از این لحاظ به لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر از انواع دریچههای آلومینیومی و آهنی است. جنس درب این دریچه بازدید از ورق آلومینیومی با ضخامت یک میل به بالا می باشد. با توجه به لولایی بودن درب در این مدل باید ضخامت لولا از میزان ابعاد داخلی کسر شود. این شیارها بصورت موازی و متوازن و در فواصل یکنواخت در کنار هم جانمایی می شوند. درب آن نیز از ورق آلومینیوم بصورت شیاردار در ضخامت های مختلف ساخته می شود که با لولا به فریم متصل می شود.

فریم این مدل از دریچه داکت اسپیلت با توجه به وزنه ای بودن درب آن دارای ساختار سه پَری می باشد. همانطور که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز بر می آید ساختار داخلی درب دارای شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متر می باشد. هنگامی که هر چهار ضلع از ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آماده شد، این اجزا بوسیله ی گوشه یا کُرنرهای فلزی بصورت پرسی به هم متصل می شوند. آب بندی اغلب دریچه ها به وسیله فوم، ابر و یا واشر های لاستیکی میباشد. از دریچه های سقفی چهار طرفه عموما در سقف راهروهای بزرگ با ارتفاع کمتر از 5 متر نصب می شود در این دریچه ها امکان تبادل هوا از 4 طرف وجود دارد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی با درب لولایی نیز همچون انواع دیگر این دریچه ها دارای فریم و درب از جنس آلومینیوم می باشد. در حقیقت شابلون ها برای تولید انبوه محصولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. این دریچه نیز در دو نوع آلومینیومی و پلاستیکی تولید و عرضه میگردد.

دریچه هوا دارای جنس ها و شکل های متنوعی است و اگر برخی از دریچه ها به انتهای انشعاب ها شبیه نباشد و یا به خوبی به هم متصل نشوند از طریق مبدل این کار انجام خواهد شد. در حالت ایدال نسبت فشار خلاء (فشار منفی) داخل سالن نسبت به هوای بیرون معمولا بین 12 تا 25 پاسکال متغیر است، وقتی فشار خلاء از 12 پاسکال کمتر می شود جریان هوا به سمت راکد شدن پیش رفته و هوای سرد ورودی قبل از مخلوط شدن با هوای گرم انباشت شده در قسمت سقف، به سمت پایین سالن سرازیر می شود و با افزایش فشار منفی از 25 پاسکال بازدهی هواکش ها کاهش یافته و هوای تمیز وارد سالن نمی شود. هواکش نوع صنعتی جهت تهویه هوای کارگاه و شرکتهای صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. هواکش خانگی دریچه دار مدل EF15-R2 خزر فن از فن های آکسیال لوله ای می باشد که توسط شرکت تهویه خزر فن ساخته شده و به بازار عرضه شده است.

برای پوشش نهایی از رنگ کوره ای استفاده می شود. یعنی ابتدا پودر استاتیک با رنگ دلخواه روی دریچه بازدید تاسیسات پاشیده می شود و پس از آن در کوره قرار میگیرد و اصطلاحاً پخته می شود . داکت اسپلیت نوعی سیستم تهویه مطبوع بوده و در بازههای زمانی مختلف نیازمند تعمیر، سرویس و نگهداری از سوی افراد متخصص و فنی است. از دریچه دسترسی داکت اسپلیت برای بازدید، تعمیر، سرویس و چکاپ دستگاه داکت اسپلیت استفاده میشود. برای جلوگیری از چکه و نم آب به طبقه ی پایین یک واشر آب بندی مابین قسمت تهتانی سیفون و دریچه تعبیه شده است. فروشگاه تهویه سان با ارائه انواع متریال مناسب برای کانال کشی داکت اسپلیت برای شرایط آب و هوایی مختلف با رطوبت بالا، گرم و خشک محل مناسبی برای خرید تجهیزات سیستم لوله کشی داکت اسپلیت است. با استفاده از فروشگاه اینترنتی تهویه سان امکان خرید انواع دریچه بازدید تاسیسات با بهترین کیفیت و مرغوبیت بالا را خواهید داشت.

بیش از ۳۰ سال تجربه ی موفق در زمینه ی فروش تجهیزات و مصالح ساختمانی از جمله: لوله و اتصالات ساختمانی، شیرآلات و چینی آلات ساختمانی، لوازم آشپزخانه از جمله هود، گاز، سینک ظرفشویی و … دریچه بازدید چوبی و یا دریچه بازدید داکت اسپلیت (زیر فن کوئل) چوبی از MDF ساخته شده و به منظور پوشاندن شیرآلات تاسیسات و داکت سپلیت و … دریچه بازدید چوبی یکی از انواع دریچه داکت اسپلیت و دریچه بازدید تاسیسات می باشد که به منظور پوشش شیرآلات تاسیسات، فن کویل و رایزرهای ساختمان نصب می شود و دسترسی سرویسکار به این بخش ها امکان پذیر می سازد. دریچه هوا ی اسلوت به طور معمول در روی پیشانی دیوار ها و یا طول سقف ها نصب و اجرا می گردد .

جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی، سرما یا گرمای تولیدی داکت اسپلیت باید از عایق مناسب کمک گرفت. اگر دریچه بازدید داکت اسپلیت قرار باشد به شکل پیچ از رو نصب شود باید قبل از عملیات رنگ کاری بر روی نمای فریم به تعداد کافی بصورت پرسی جای پیچ ایجاد شود. جهت ایجاد تبادل هوای یک محیط بسته با هوای بیرون از دریچه هوا ی پادری استفاده میشود . هرچند داکت اسپلیت از فیلتر هوای مخصوص خود جهت تهویه مطبوع بهره خواهد برد. در نقاطی که ساختار به صورت کلاف زیرکار و کاملا استاندارد و گونیا باشد بطور عمومی از کلاف ۳ سانتی برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت دریچه بازدید استفاده می شود. اگر کلاف زیرکار دریچه داکت اسپلیت ناگونیا و غیر استاندارد باشد، برای ایجاد ساختار مناسب و شکیل از فریم ۵ سانتی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می شود. با توجه به شیارهای گریلی که روی درب این دریچه در طول های ۹ و ۱۸ سانتی ایجاد می شود، پسوند شیاردار برای این مدل اضافه شده است.