نحوه نصب صحیح دوربین مدار بسته

الرت ایران با سال ها تجربه در زمینه نصب دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی و سابقه در انجام پروژه های موفق تلاش دارد با ارائه خدمات پروژه دوربین مدار بسته بستری را برای مشتریان فراهم سازد تا بتوانند با اطمینان خاطر از مشکلات نصب سیستم ها اقدام به تهیه کنند . برای مثال در اماکن بزرگ لازم است تا بسیاری از سنسورها را در گوشه و کنار قرار دهید تا بتوانند کوچکترین خطری را به کیت اصلی منتقل کنند. بهتر است دوربین مدار بسته در گوشه های ساختمان نصب شود، در این صورت کابل های متصل به آن از دید افراد مخفی می شود. به هرکدام از انواع دزدگیر می توان چند عدد آژیر و بلندگو متصل کرد. اما شرایطی برای اتصال وجود دارد از جمله توان تامین کننده برق دستگاه اصلی و باتری پشتیبان آن می باشد. و از آن در حیاط ، پادگان ، گلخانه و باغ ها می توان استفاده کرد . به طور مثال شما در حیاط خود حیوانی مثل سگ یا گربه دارید یا در داخل فرقی ندارد .

همانطور که گفتیم خرید دزدگیر اماکن سیمی هم وجود دارد و بیشتر از خرید دزدگیر بیسیم در ایران فروش دارد . در صورتی که به طور دقیق نمیدانید برای محل مورد نظر شما چه مدلی از دزدگیرها را خریداری کنید، میتوانید با کارشناسان شرکت کارن و واحد فروش تماس بگیرید. 🔹 دکتر دوربین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش / نصب/ دوربین مداربسته/ دزدگیر اماکن سیمکارتی در تهران – پاکدشت میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است . با نصب دزدگیر منزل و انواع سنسور های آن ،شما می توانید با خیالی آسوده منزل خود را ترک کنید و یا اموال گرانبهای خود را در خانه نگهداری کنید.یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه خرید دزدگیر منزل و انواع سیستم های حفاظتی دیگر می توان به فروشگاه اینصب اشاره کرد.این فروشگاه تمامی محصولات از بهترین و برترین برند ها را دارد و شما می توانید قیمت و مشحصات هر محصول را مشاهده و مقایسه کنید. برای دریافت این خدمات تنها کافی است تا سفارش خود را در سایت فنستا ثبت کنید. تا زمانی که دوربین پوشانده نشده یا شکسته نشود، ضبط تصاویر در سرور ابری انجام می شود و شما می توانید به صورت زنده تصاویر را مشاهده کنید.

در زمان قطع برق دزدگیر اماکن غیر فعال نشود . به آن اعتماد کنید سیستم دزدگیر را به درستی نصب کند . برای این اتصال کافی است یک سر کابل را به نمایشگر و دیگری را به DVR متصل کنید. اگر نوار را بردارید و چراغ آن خاموش شود، به این معناست که فتوسل شما به درستی کار می کند و مشکل خاصی ندارد. و تمامی مجموعه شروع به کار می کند . این سنسور می تواند در زمان وقوع آب گرفتگی، افراد اطراف خود را از این حادثه با خبر کند و زمانی که آبی از لوله ای به بیرون هدایت شود سنسور فعال خواهد شد و شروع به هشدار دادن خواهد کرد. گروه امنیت ساختمان و اماکن ایمن صنعت با شماره تماس ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ بزرگترین فروشگاه محصولات جک درب اتوماتیک پارکینگ، درب شیشه ای اتوماتیک، اپراتورهای درب شیشه ای، راهبند پارکینگ، کرکره برقی، دوربین مداربسته و شیشه سکوریت می باشد که در طی یک دهه تلاش و انجام بیش از صدها پروژه با تکیه بر نیروهای متخصص و مجرب خود به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد. آمارها حاکی از آن است که درسه ماهه نخست سال جاری، تقاضای نصب دوربین مداربسته روندی صعودی را طی نموده است. این توانایی در انواع دزدگیر های خارجی و مدل چینی اصلا وجود ندارد و برای کاربران پر سن و سال که نمی توانند متن های انگلیسی را بخوانند بسیار مورد استفاده است.

فقط کافیست شما تمامی سنسور ها و چشمی ها را روشن و در محل مناسب نصب کنید . 3- اگر ساختمان شما چند طبقه میباشد، توصیه میشود در طبقه همکف که رفت و آمد بیشتری صورت میگیرد، تعداد دوربینهای مداربسته بیشتر باشد. بهتر است که دوربینهای امنیتی زیر پنجرهها نصب نشوند. خب نوع دیگری از سنسور حرکتی وجود دارد که زیر مجموعه هر دو نوع است . نوع دیگر سنسور که زیر مجموعه تمامی سنسور ها می باشد . هر نوع دزدگیر بسته به نیاز در یک مکان خاص قابل استفاده می باشد . بهتر است این سیمها قابل رویت نباشند و دسترسی به آنها برای سارقان، غیر ممکن باشد. برای خرید دوربین مداربسته میتوانید از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات و مشخصات کاملی از محصولات را مشاهده و اقدام به خرید کنید. تا آژیر خطر به صدا درنیاید و به راحتی سرقت خود را انجام دهند . دزدگیر فعال شود و آژیر به صدا در بیاید .

این روزها امنیت یک واژه بسیار حیاتی و مهم تلقی میشود که در هر جایی نمیتوان یابنده آن بود. لازم به ذکر است که استفاده از آنتن بیسیم باعث میشود که شما یک شبکه کامپیوتری بین دستگاه دی وی آر خود و یک محل دیگر که بسیار زیادی با یکدیگر دارند را ایجاد نمایید این شبکه تنها برای انتقال تصاویر دوربین مداربسته شما به کار برده میشود و در صورتی که بخواهید از طریق اینترنت این تصاویر را نگاه بکنید باید از من از تمهیدات ویژه دیگری استفاده کنید. دزدگیر اماکن بیسیم خود انواع و مدل هایی دارد که اگر شما قصد خرید از این نوع دزدگیر را دارید به شما پیشنهاد می کنیم .

برآورد شده است که تقریبا یک سوم سارقین و خلافکاران برای ورود به فضای مورد نظرشان از درب جلویی وارد می شوند. نوع دوم سنسور حرکتی فضای باز می باشد که بسیار مقاوم است . سنسور حرکتی فضای داخلی که ساده ترین نوع آن می باشد . سانترال مرکزی کلاسیک، در سال های اخیر به لحاظ ظاهری پیشرفت زیادی نکرده اما با پیشرفت تکنولوژی، ساختار داخلی دزدگیر کلاسیک پیشرفت زیادی داشته است. که اگر قصد خرید دزدگیر منزل یا خرید دزدگیر بیسیم را دارید از این سنسور ها باید استفاده کنید . در این مقاله سعی داریم تمامی نکاتی که لازم است در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید بهترین دزدگیر را خریداری کنید. از دیگر نکات نصب دوربین مداربسته توجه به محل قرارگیری دستگاه ضبط است که باید از نظر امنیت، دما و راحت بودن کابل کشی در آن محیط (از دوربین ها به دستگاه ضبط) مورد بررسی قرار گیرد.

دوربین های IP، داده ها را قبل از انتقال از طریق اینترنت به سرور شما رمزگذاری و فشرده می کنند و از VPN پشتیبانی می کنند و امنیت بیشتری دارند. برق تمامی چشمی ها و سنسور ها از طریق باتری داخلی دستگاه تامین می شود . تلفنکنندهی سیمکارتی: از طریق سیمکارت کار میکند و امنیت آن بهتر از نوع خط ثابت است؛ اما ممکن است که آنتندهی شبکهی مخابراتی دچار اختلال شود و عملکرد دستگاه مختل شود. پر کاربردترین نوع دوربین مداربسته , شرکت نصاب دزدگیر اماکن دوربین های 2 مگاپیکسل است . افراد کم تجربه و تازه کار می توانند دوربین های مداربسته را در نقاط مختلفی از خانه نصب کنند اما نصب دوربین در برخی از نقاط خاص تنها کار نصاب حرفه ای و باتجربه است. برخی از سیستم های امنیتی خانه پیچیده هستند و باید توسط متخصص نصب شوند. برخی از این موارد عبارتند از : حالتهای ضبط، ورودی ها و خروجی های آلارم، سفارشی سازی برچسب های ویدیویی ، جستجو و پخش بر اساس برچسبها، پخش هوشمند، خروجی HDMI و موارد دیگر. نوع دوم بلندگو می باشد که به دزدگیر های سیمی متصل می شوند و به خروجی SP در دزدگیر متصل شده و نوع ملودی که دار دزدگیر طراحی شده است آن را پخش می کنند .

و با تحریک شدن سنسور ها و چشمی شروع به ارسال پیامک اخطار و تماس تلفنی به شماره های درون حافظه خود می کند . امدادکاران یکی از بهترین مراکز نصب دوربین مدار بسته در تهران است که به صورت تخصصی در زمینه نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته فعالیت دارد. با توجه به این نصب این دزدگیرها نیاز به مهارت بالایی دارد و افراد متخصص در این زمینه در جامعه زیاد نمی باشد، آموزشگاه فن آموزان اقدام به برگزاری دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن برای علاقمندان به این حرفه نموده است. مسئله هرچه باشد، باید سریعاً به متخصصان و مهندسان مربوطه اطلاع دهید تا در اسرع وقت مشکل دوربین مداربسته شما را حل نمایند. هاب اصلی دزدگیر ، و احد مرکزی سیستم مجهز به صفحه کلید لمسی حرارتی است و دارای آژیر داخلی می باشد، سیم کارتی است و دارای امکان تشخیص دستکاری نیز می باشد. باتری داخلی با توجه به تعداد سنسور ها و بر حسب نیاز با آمپر مشخص انتخاب می شود .

همانند سنسور حرکتی دو نوع بیسیم و سیمی دارد . و باعث سرقت سارقان از شما می شود .دزدگیر اماکن سیم کارتی خود دو نوع دارد . سنسور حرکتی ( چشمی دزدگیر اماکن ) از نظر کارایی به دو نوع تقسیم می شود که هر کدام مناسب فضای خود می باشد . دزدگیر اماکن در چهار نوع از نظر برقراری ارتباط با کاربران تقسیم می شود. دزدگیر اماکن تلفن کننده شهری ، دزدگیر اماکن سیم کارتی ، دزدگیر اماکن تلفن کننده شهری و سیم کارت هم زمان ، دزدگیر اماکن اینترنتی تقسیم بندی می شود . این نوع از دزدگیر نیاز به اتصال به خط تلفن منزل یا محل کار شما را دارد . این نوع از دزدگیر اماکن به دلیل ارزان قیمت بودن به نسبت دیگر دزدگیر اماکن های موجود در بازار مورد استقبال بسیاری از کاربران می باشد .

اینکه ما دیدگاهها ، نظرات و انتقادات مشتریان را در مورد عملکرد و نقص های احتمالی خدمات خود با گوش جان پذیرا هستیم و این امر را فرصتی مغتنم برای بالا بردن کیفیت کار خود می دانیم توانسته در تمامی سالهای فعالیت مان ما را رو به پیشرفت سوق دهد. برای تامین برق مورد نیاز دوربین های مداربسته از منابع تغدیه DC استفاده می شود این منابع تغدیه برق شهر (برق AC ) را به برق DC مورد نیاز برای تامین برق دوربین ها و دستگاه DVR تبدیل می کنند. در این چشمی ها از ۴ عنصر حساس استفاده می کنند. اما این موج دارای طول موج های مختلف برای درجه حرارتهای متفاوت است .کاری که این سنسور انجام می دهد در واقع دریافت این امواج در رنج بدن انسان و تشخیص آن است .بدین وسیله شما یک آشکارساز حرکت دارید که فقط به حرکات بدن انسان حساس است . اما دزدگیر یک خطا در قطع ارتباط دریافت می کند . فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات ساختمانی ، اعم از دزدگیر اماکن ، دزدگیر منزل ، دزدگیر اماکن بتا ، دزدگیر اماکن کلاسیک و … استفاده از دوربین های مداربسته یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که ذهن بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کرده است و شما نیز می توانید با توجه به بودجه ی در اختیار خود، یکی از بهترین و مناسب ترین این تجهیزات ایمنی را تهیه کرده و آن را در محل کار و منزل خود نصب کنید.

دقیقا در دزدگیر اماکن هم این کارایی را دارد زمانی که شما بین دو قسمت آن را قرار می دهید دو قسمت چشمی با هم یک خط تشکیل می دهند و باعث می شود . هر دو طرف کابل یکسان بسته میشود. منظور از سیستمهای آنالوگ، دوربین و دی وی آری است که بر پایه کابل کواکسیل نصب میگردد و ممکن است تصاویری با کیفیت پایین TVL و یا تصاویری با کیفیت بالا مثلا 6 مگاپیکسلی ارائه دهند. فیش بی ان سی (BNC) : فیش بی ان سی ابزار متصل کردن کابل ها ی تصویر به دستگاه های دی وی ار هستند این فیش های بی ان سی در دو مدل پیچی و پرسی به بازار عرضه می شوند. هرکس این خط ارتباطی بین دو قطعه سنسور را قطع کند . زمانی که شخصی یا وسیله ای ما بین درب باشد . به کنترلر مرکزی جک پارکینگ اخطار ارسال می کند تا درب بسته نشود .

جالب است بدانید این نوع از دزدگیر اماکن راه را کاملا بر سارقان بسته است. و خب به طبع باید سیم کشی دزدگیر اماکن بلد باشید. و چگونه یک نصاب کار بلد پیدا کنید . این آژیر ها به دو نوع کلی تقسیم بندی می شوند : آژیر پیزو این سری با جریان برق فعال می شوند و یک صدای زیر ایجاد میکنند و معمولا برای مکان های کوچک استفاده می شوند که این نوع از آژیر خود دارای دو مدل می باشد مدل اول سیمی است که مستقیم به دستگاه متصل می شود و مدل دیگر بیسیم است که خود دارای باتری داخلی می باشد و هر جا که آن را نصب کنید مشکلی ندارد به راحتی با دستگاه اصلی ارتباط بر قرار می کند . پس از آن جعبه دستگاه را روی دیوار نصب کنید و بعد تمام تجهیزات جانبی را نصب کنید و در نهایت مطابق نقشه سیم بندی را انجام دهید و همه سیمها را وارد دستگاه کنید و سپس مدار چاپی را در جای خود قرار دهید.