نسخه‌های رنگی Realme 9i 5G، رندرها قبل از راه‌اندازی آتی لو رفت: جزئیات

همانطور که قبلاً گفته شد، ریلمی اعلام کرده است که Realme 9i 5G طی رویدادی در تاریخ 18 آگوست ساعت 11:30 صبح رونمایی خواهد شد. این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 810 5G خواهد بود. 9i 5G از Realme روی اندروید 11 با Realme UI 2.0 اجرا می‌شود و دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس است.

منبع اطلاعات قابل اعتماد Sudanshu Ambhore لو رفته رندرهای Realme 9i 5G آینده از طریق توییتر. تصاویر نشان می دهد که 9i 5G در رنگ های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. همانطور که قبلا ذکر شد، این گوشی همچنین مجهز به دوربین پشتی سه گانه و طراحی نور لیزری است. بر اساس رندرهای فاش شده، این گوشی هوشمند همچنین دارای طراحی با لبه های صاف است و دکمه پاور در سمت راست را در خود جای داده است. نشان داده شده است که این گوشی دارای حاشیه های باریک در قسمت جلویی است.

برای یادآوری، Realme 9i در اوایل سال جاری در ژانویه عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز است. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 680 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 610 پشتیبانی می کند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Lava Agni 5G با گزینه سفارشی سازی حکاکی نام رایگان به روز شد: همه جزئیات





منبع

این گوشی که در ابتدای سال 2022 معرفی شد، به 6 گیگابایت رم LPDDR4X و تا 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 مجهز شده است. Realme 9i دارای یک دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. Realme 9i یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع Dart Charge 33 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه روی اندروید 11 به صورت پیش فرض اجرا می شود و پوسته Realme UI 2.0 در بالای آن قرار دارد.


رندرهای Realme 9i 5G به صورت آنلاین مشاهده شده است که به گزینه های رنگی و طراحی گوشی هوشمند آینده اشاره می کند. گفته شده است که این گوشی در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد. رندرها نشان می دهد که Realme 9i 5G با یک دوربین سه گانه پشتی عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین دارای طراحی «نور لیزری» خواهد بود. Realme 9i 5G قرار است در تاریخ 18 آگوست در هند عرضه شود. غول فناوری چینی تایید کرده است که این گوشی از تراشه MediaTek Dimensity 810 5G SoC پشتیبانی می کند. گفته می شود این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز می باشد. این شرکت قبلاً Realme 9i را در ماه ژانویه راه‌اندازی کرده بود که مجهز به تراشه اسنپدراگون 680 است و دارای دوربین‌های سه‌گانه پشتی است.