نسخه استرالیایی «دفتر» با بازی فلیسیتی وارد در پرایم ویدیو در حال توسعه است

Gervais، یکی از خالقان، نویسنده و ستاره «The Office»، گفت که از اینکه استرالیا در حال بازسازی این مجموعه کمدی است هیجان زده است. او افزود: «سیاست اداری در 20 سال کمی تغییر کرده است، بنابراین نمی‌توان منتظر ماند تا ببیند چگونه دیوید برنت امروزی را هدایت می‌کنند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع نسخه استرالیایی سیزدهمین اقتباس از این مجموعه پس از نمایش های مشابه در فرانسه، کانادا، شیلی، اسرائیل، هند، خاورمیانه و لهستان خواهد بود. تولید مجموعه هشت قسمتی استرالیایی آمازون اورجینال اواخر این ماه در سیدنی آغاز خواهد شد و فیلمبرداری آن طی هشت هفته انجام خواهد شد. در این نمایش همچنین ادیت پور، استین راسکوپولوس، شری سبنس، جاش تامسون، جانی بروگ، پالاوی شاردا، سوزان لینگ یانگ، راج لاباد، لوسی اشمیت و فیراس دیرانی حضور خواهند داشت.

“وقتی او از دفتر مرکزی خبر می‌گیرد که شعبه‌اش را تعطیل می‌کنند و همه را وادار می‌کنند از خانه کار کنند، به حالت بقا می‌رود و قول‌هایی می‌دهد که نمی‌تواند به آن‌ها عمل کند تا “خانواده کاری” خود را حفظ کند. فلینلی کرادیک از او خوشش می‌آید و باید توطئه‌های عجیب و غریب هانا را تحمل کند، زیرا آنها به سمت اهداف غیرممکنی که برای آنها تعیین شده‌اند کار می‌کنند.”

نسخه استرالیایی کمدی کمدی کلاسیک «دفتر» در پرایم ویدیو در دست ساخت است، اما با شخصیت اصلی متفاوت از جنسیت. فلیسیتی وارد، کمدین و بازیگر سریال استرالیایی، محصول مشترک پرایم ویدئو، استودیو بی‌بی‌سی استرالیا و نیوزلند و Bunya Entertainment، سرتیتر خواهد بود. «دفتر» اولین بار در بریتانیا با بازیگری به نام ریکی جرویز با بازی دیوید برنت، رئیس شعبه اسلاو شرکت تخیلی کاغذ Wernham Hogg آغاز شد. از سال 2001 تا 2003 به مدت دو فصل پخش شد.

نسخه آمریکایی کمدی کمدی که استیو کارل را در نقش مایکل اسکات می دید، در طول پخش آن در NBC از سال 2005 تا 2013 بسیار محبوب شد. در فیلم استرالیایی، وارد نقش هانا هاوارد، مدیر عامل شرکت بسته بندی فلینلی را شرح خواهد داد. کرادیک