نسخه فیزیکی Witcher 3 نسخه بعدی برای 26 ژانویه تنظیم شد: جزئیات

هند جزو اولین گروه از کشورهایی است که نسخه‌های فیزیکی نسخه‌های نسل جدید The Witcher 3: Wild Hunt را در کنار ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و اکثر کشورهای اروپایی دریافت می‌کند. پیش‌سفارش‌ها در هند هم‌اکنون در GamesTheShop به‌طور مستقیم به قیمت روپیه انجام شده است. 2999 برای هر پلتفرم. با این حال، اردن، پادشاهی عربستان سعودی و لبنان تنها در تاریخ 26 ژانویه PS5 عرضه خواهند کرد. استرالیا و نیوزلند سهم خود را در 27 ژانویه دریافت می کنند، در حالی که کشورهای آمریکای جنوبی سهم خود را در 31 ژانویه دریافت می کنند. ژاپن نیز قرار است این سهم را دریافت کند. تنها نسخه PS5 بسیار دیرتر، در 9 فوریه منتشر خواهد شد، در حالی که تاریخ انتشار برزیل هنوز مشخص نیست. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن را در وب سایت رسمی CD Projekt Red بخوانید.

به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt اکنون برای رایانه‌های شخصی، PS5 و Xbox Series S/X منتشر شده است. نسخه‌های فیزیکی (CD) از 26 ژانویه برای PS5 و Xbox Series X در دسترس خواهند بود.



منبع نسخه جدید The Witcher 3: Wild Hunt در اواخر این هفته نسخه فیزیکی منتشر می شود. از 26 ژانویه، فروشگاه‌های سراسر جهان – از جمله هند – نسخه‌های جعبه‌ای از RPG مورد تحسین منتقدان را برای PS5 و Xbox Series X در خود جای خواهند داد. این اعلامیه مدت کوتاهی پس از انتشار نسخه نسل بعدی CD Projekt Red منتشر می‌شود که با تأخیر زیادی روبرو شده است (اکنون ، نسل فعلی) بازی به عنوان یک ارتقاء دیجیتالی در رایانه های شخصی، PS5 و Xbox Series S/X در ماه دسامبر. نکات برجسته شامل جلوه‌های بصری بهبود یافته با پشتیبانی از ردیابی پرتو، حالت عکس، زمان بارگذاری سریع‌تر روی کنسول، و ادغام انواع حالت‌ها در بسته است.

آخرین نسخه Witcher 3 تنوع بصری و تغییرات کیفیت زندگی را برای نسل جدیدی از گیمرها به ارمغان می آورد. هر دو نسخه PS5 و Xbox Series S/X دارای تنظیمات گرافیکی هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهد بین حالت‌های عملکرد 60 فریم در ثانیه و کیفیت 30 فریم در ثانیه انتخاب کنند، در حالی که دومی وفاداری بصری را به فریم‌های نرم‌تر ترجیح می‌دهد. (ردیابی پرتو برای نسخه Series S از جدول خارج شده است.) این نسخه همچنین شامل محتوای الهام گرفته از سری The Witcher از نتفلیکس CD Projekt Red است که مدت‌ها مونده است، که یک جستجوی منحصربه‌فرد را به ترکیب اضافه می‌کند. تکمیل همان تجهیزاتی را به بازیکنان الهام گرفته از تصویر هنری کاویل در نمایش، به اضافه لباس‌های اختیاری برای دیگر شخصیت‌های اصلی و سربازان نیلفگاردی می‌دهد. یک حالت عکس بسیار قابل تغییر، به سبک Cyberpunk 2077 که اخیراً منتشر شده است، نیز گنجانده شده است.

مدل‌های شخصیت‌ها در سراسر بازی به شدت بهبود یافته‌اند و یک دوربین اختیاری روی شانه برای Geralt اضافه می‌کند که شبیه به God of War (2018) و Batman: Arkham Knight است. سپس فیلترهای نقشه وجود دارند که به خلاص شدن از شر هر علامت سوال مزاحم یا نمادی که نقشه را به هم ریخته است، خلاص می کند، که به شدت از عناوین دنیای باز مانند Elden Ring و The Legend of Zelda: Breath of the Wild طراحی شده است. نشانگرهای نقشه کاهش یافته حس جدیدی از شگفتی و کنجکاوی را هنگام کاوش در قاره می افزایند. این به روز رسانی همچنین به شما امکان می دهد بازی را در حین کات سین ها متوقف کنید، ویژگی که در نسخه اصلی در دسترس نبود.