نسخه Redmi A1 با سطوح SoC Helio P35 MediaTek در وب سایت گواهی FCC ایالات متحده: گزارش

شیائومی ردمی A1 در سپتامبر سال گذشته در هند عرضه شد و در یک نسخه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قیمت 200 روپیه به فروش می رسد. 6499. به دنبال آن اولین گوشی Redmi A1+ یک ماه بعد معرفی شد.

Redmi A1 در سپتامبر 2022 در هند عرضه شد، یک ماه قبل از اینکه Redmi A1+ در این کشور عرضه شود. به نظر می رسد دستگاه ها کاملا مشابه با مشخصات مشابه هستند. هدف آن‌ها ارائه تجربه‌ی بی‌نظیر از گوشی‌های هوشمند اندرویدی است، از تراشه هلیو A22 مدیاتک پشتیبانی می‌کند و اندروید 12 (نسخه Go) را از جعبه اجرا می‌کند. گزارشی ادعا کرده است که Redmi A1 ممکن است زودتر از حد انتظار ارتقا یابد، پس از اینکه یک گوشی جدید در یک وب سایت صدور گواهی مشاهده شد.

به غیر از نوع پایه (با قیمت 6999 روپیه)، Redmi A1+ در یک گزینه رم 3 گیگابایتی با قیمت روپیه عرضه شد. 7999. هر دو دستگاه با فاصله تقریباً یک ماهه عرضه شدند، سخت افزار اصلی یکسانی با پردازنده MediaTek Helio A22، دوربین دوگانه پشتی و دوربین سلفی که در داخل یک بریدگی قطره ای آب در نمایشگر قرار دارد را ارائه می کردند. Redmi A1+ پنل پشتی پلی کربنات با بافت چرمی را ارائه می دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش شیائومی، یک دستگاه جدید ردمی ارزان قیمت در وب سایت گواهی FCC ایالات متحده ظاهر شده است. گوشی جدید ردمی دارای شماره مدل 23026RN54G است و گواهی به وضوح اشاره می کند که تغییر بین مدل جدید و مدل قدیمی تر (220733SL) پلتفرمی است که از هلیو A22 مدیاتک (MT6761) به هلیو P35 مدیاتک (MT6765X) منتقل شده است. ). این نشان می دهد که Redmi A1 به زودی با پردازنده قدرتمندتر MediaTek Helio P35 به روز رسانی خواهد شد.

توسعه نرم افزار اندروید 13 برای این گوشی نیز نشان می دهد که این گوشی هوشمند به زودی معرفی خواهد شد. مشخص نیست که آیا این دستگاه ردمی آینده (که انتظار می‌رود به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از Redmi A1 معرفی شود) همان طراحی آرایشی مدل قبلی را خواهد داشت یا خیر.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که این دستگاه آینده با نام رمز «آب» شناخته می‌شود و با استناد به داده‌های FCC، اندروید 13 را خارج از جعبه اجرا خواهد کرد. همچنین اشاره می‌کند که دستگاه اندروید 13 (نسخه Go) را اجرا خواهد کرد که قبلاً برای دستگاه آینده با نام MIUI V14.0.1.0.TGOMIXM آماده شده است.