نسل‌های جوان معامله‌گران از پیشرفت‌های هوش مصنوعی در بخش کریپتو، وب 3 حمایت می‌کنند: گزارش KuCoin

هوش مصنوعی مولد برای متن، مانند ChatGPT، در همه نسل‌ها مورد علاقه است و 51 درصد از پاسخ‌دهندگان آن را ترجیح می‌دهند.

در حالی که 59 درصد از هزاره‌ها و شرکت‌کنندگان Gen Z از افزودن هوش مصنوعی به تجارت ارزهای دیجیتال و فعالیت‌های آموزشی حمایت کردند.

“پاسخ مشتاقانه کاربران ما در مورد ادغام هوش مصنوعی و کارایی بلاک چین فوق العاده انگیزه بخش است. جانی لیو، مدیرعامل KuCoin، در بررسی یافته های این نظرسنجی گفت: در KuCoin، ما در تلاش خود برای ماندن در خط مقدم پیشرفت های تکنولوژیکی و بهبود مداوم پلت فرم خود برای پاسخگویی به نیازهای پویای جامعه ارز دیجیتال ثابت قدم هستیم. .

بازیگران صنعت قبلاً آزمایش ادغام فناوری بلاک چین با هوش مصنوعی و ML را آغاز کرده اند.

KuCoin از 1125 کاربر رمزنگاری از نقاط مختلف جهان نظرسنجی کرد تا درک کند جامعه Web3 از هوش مصنوعی چگونه است. این نظرسنجی شامل پاسخ‌هایی از کاربران Gen Z 18-24 ساله (15 درصد)، کاربران Gen Y 25-40 ساله (54 درصد)، کاربران Gen X بالای 40 سال (31 درصد) با سطح متفاوتی از تجربه در سرمایه‌گذاری رمزنگاری بود.

در این گزارش اشاره شد که این امر مستلزم تسریع در ابتکارات آموزش و آگاهی است، به ویژه برای درک جمعیت GenX.

اوایل این هفته، صرافی رمزارز هند CoinDCX اعلام کرد که سرویس کیف پول کریپتو Okto خود را با قابلیت‌های هوش مصنوعی و ML، به‌ویژه در زمینه امنیت، به‌روزرسانی می‌کند. CoinDCX ادعا می کند که Okto با یک فناوری پیشرفته هوش مصنوعی شناختی ادغام شده است و آن را به اولین کیف پول خود نگهبانی با هوش مصنوعی تبدیل کرده است. علاوه بر این، تیم Okto همچنین ML را برای تجزیه و تحلیل و نظارت بر الگوها در تراکنش‌های معمول و غیرمعمول کریپتو به کار گرفته است.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اعضای Millennial و Gen Z از جامعه Web3 امیدوارند که ادغام پیشرفته هوش مصنوعی (AI) با این بخش، تصمیمات سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران جوان تر تنظیم کند. KuCoin، که ادعا می‌کند پنجمین صرافی بزرگ رمزارز در این کلمه است، مطالعه دقیقی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند در عناصر Web3 مانند کریپتو و بازی‌های بلاک چین در میان سایرین ادغام شود، انجام داد. در حالی که هوش مصنوعی نزدیک به یک دهه است که یک ابزار فناوری محبوب در بین توسعه دهندگان بوده است، اما بحث ها در مورد این فناوری پس از انتشار چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT اخیراً در رسانه های اجتماعی افزایش یافت. اکنون، از آنجایی که این فناوری مورد استقبال گسترده قرار گرفته است، Big Tech در حال رقابت برای ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در خدمات خود است.

سرمایه گذاران دسته GenX، متشکل از کسانی که در اواسط دهه 1960 تا حدود 1980 متولد شده اند، واقعا مشتاق بارگیری خدمات فناوری موجود با چندین فناوری جدیدتر مانند هوش مصنوعی نیستند.

بیش از 64 درصد از پاسخ دهندگان جوان تایید کردند که تا حدودی با استفاده از هوش مصنوعی در رمزنگاری و بلاک چین آشنا هستند. در مقابل، اعضای نسل GenX کمتر در مورد استفاده از هوش مصنوعی در کریپتو و همچنین در سایر صنایع آگاهی دارند.

نه تنها هوش مصنوعی، بلکه فناوری‌های دیگری مانند یادگیری ماشینی (ML) می‌توانند قابلیت‌های بیشتری را به سرویس‌های رمزنگاری و Web3 اضافه کنند.