نظرسنجی نشان می دهد که آیفون 14 ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما مردم همچنان مشتاق به ارتقاء به آیفون جدید هستند

این امر می تواند به ویژه در بازارهایی مانند هند قابل توجه باشد، جایی که قیمت واقعی به میزان قابل توجهی بالاتر آیفون می تواند خریداران را ترغیب کند که برای مدت طولانی تری نسبت به بازارهایی مانند آمریکای شمالی و اروپا به این دستگاه بچسبند. علاوه بر این، اگر اپل قیمت های سری آیفون 14 را افزایش دهد، این امر می تواند بیشتر خریداران را منصرف کند یا نظر آنها را تغییر دهد.

فقدان آیفون 14 مینی همچنین به این معنی است که قیمت ورودی نسل فعلی آیفون بدون در نظر گرفتن احتمال افزایش قیمت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. طبق شایعات، اپل همچنین می‌تواند نسل بعدی دستگاه‌های iPad و Watch را در همان رویداد معرفی کند.




منبع

نظرسنجی سایت savings.com که با حجم نمونه حدود 1500 کاربر آیفون انجام شد، نشان می‌دهد که آیفون 14 می‌تواند در بین کاربران فعلی آیفون، کاربران بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. همانطور که توسط 9to5Mac اشاره شده است، حجم نمونه بسیار کوچک است، و این لزوماً نشان دهنده هیچ روند یا گرایش واقعی نیست که خود نظرسنجی ادعا می کند.

جالب اینجاست که این نظرسنجی چند نکته جذاب دیگر را نیز بیان می کند. از هر سه خریدار بالقوه، دو نفر یک مدل آیفون موجود دارند که کمتر از دو سال قدمت دارد. پردازنده‌های سریع‌تر، فضای ذخیره‌سازی بیشتر دستگاه و دوربین بهتر به‌عنوان دلایل اصلی تمایل به ارتقا به سری آیفون 14 ذکر شده‌اند. در میان کسانی که اعلام کردند که ارتقا نمی‌دهند، دلایل اصلی این بود که آیفون فعلی آنها همچنان خوب کار می‌کرد و همچنین هزینه مورد انتظار برای ارتقا به آیفون 14.

انتظار می‌رود اپل سری آیفون 14 را در تاریخ 7 سپتامبر عرضه کند و یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که حدود 14 درصد از کاربران آیفون در حال برنامه‌ریزی برای ارتقا به آیفون‌های جدید علیرغم گزارش‌ها از افزایش قیمت هستند. نظرسنجی Savings.com نشان می‌دهد که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، جایی که تنها حدود 10 درصد از کاربران فعلی آیفون قصد داشتند به سری آیفون 13 ارتقا دهند. با توجه به تاثیر اقتصادی تورم و تمایل معمول کاربران آیفون به چسبیدن به دستگاه‌های خود برای مدت طولانی‌تر، می‌توان این موضوع را شگفت‌انگیز دانست.

انتظار می رود سری آیفون 14 اپل در 7 سپتامبر به صورت جهانی عرضه شود. شایعات مختلف حاکی از آن است که اپل می تواند در سال جاری یک مدل آیفون 14 مکس را به جای آیفون 14 مینی معرفی کند و به کاربران این امکان را می دهد که صفحه نمایش بزرگتر بدون سیستم دوربین پیشرفته تر را معمولاً ارائه دهند. ارائه شده توسط مدل های Pro و Pro Max.