نمایشگر تابلویی PH و ORP ازدو کنترلر آنلاین Ezdo قیمت | asilight

نمایشگر آنلاین و کنترلر PH و ORP ازدو مدل 4801P، تجهیزی است که قابلیت اندازه گیری 3 پارامتر PH ،ORP و دما را با دو خروجی رله دارد. PH متر آنلاین و تابلویی ازدو 4801P دارای دو LED جهت نمایش وضعیت رله می باشد. همچنین به وسیله کنترلر آنلاین PH و ORP ازدو می توان یک نقطه از PH را به عنوان مرجع تنظیم نمود و هنگامی که مقدار PH اندازه گیری شده زیر مقدار PH مرجع تنظیم شده باشد، کنترلر فرمان رله را صادر می کند. این کنترلر صنعتی مناسب جهت استفاده بر روی تابلو های برق می باشد.

برچسب: اکسس کنترل آفلاین

متعلقات همراه خریدمینی کنترلر مدل 0-BL (به همراه آداپتور12ولتیDC) و 1-BL (با ولتاژ تغذیه115/230ولتی) به همراه گیره های نصب روی تابلو و دفترچه راهنما ارسال می شود. لوازمی که پیشنهاد می‌شود به طور جداگانه برای این کنترلر خریداری شود شامل الکترود ORP با بدنه PVDF ( شیار رزوه ½ اینچی)، اتصال دهنده BNC با کابل ۳ متری با کد HI2001 می‌باشد. اقلام همراه کنترلر کنترلر آنلاین ORP مدل BL براکت‌های نصب، کاور جداگانه و دفترچه توضیحات است.

نمایشگر تابلویی PH و ORP ازدو کنترلر آنلاین Ezdo قیمت | asilight

سرعت این کنترلر‌ها بالا‌تر از مدل‌های قبلی می‌باشد و قیمتشان به مراتب بالاتر است. امروزه بیشتر دستگاه‌های CNC دارای کنترلر کامپیوتری می‌باشند و از فرمت استاندارد صنعتی ISO G-Code و یا HPGL استفاده می‌کنند. سرعت پردازش داده‌ها نیز یک عامل بسیار مهم، به ویژه برای سرعت یا حجم محصول بالا و یا کار پیچیده‌ی سه‌بعدی است که در آن به طور معمول فایل‌های toolpath حجیم استفاده می‌شود. همچنین، دستگاه‌های جدید دارای پورت‌های USB برای گرفتن G-codeها بوده و اغلب دارای صفحه‌ای لمسی هستند.

کیت کامل قطعات فلزی اکسترودر MK8 به همراه استپر موتور

روند کنترل ، دستورات دوز و هشدارها را می توان با توجه به این چرخه زمانی انجام کنترلر آفلاین داد. مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد. دارای پورت حافظه رم است که راه ارتباطی آن از طریق رم می باشد و نیازی به اتصال کامپیوتر ندارد. دارای دو LED در پنل جلو دستگاه جهت نمایش وضعیت رله می باشد.

  • استپ موتور با گشتاور 9 کیلوگرم بر سانتی متر یکی از با مرغوب ترین محصولات شرکت CW کشور چین می‌باشد.
  • برای دریافت مشاوره رایگان، استعلام قیمت و خرید، پیام خود را بفرستید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.
  • کنترلرها در واقع راه ارتباطی شما با دستگاه های مد نظرتان هستند که می توانید به کمک آن ها با دستگاه خود صحبت کنید و به آن فرمان بدهید.
  • این کنترل کننده ها در یک پوشش دیواری با دسترسی آسان و مقاوم در برابر مواد شیمیایی ، مکانیکی و دمایی ارائه می شوند.
  • کلر رایگان موجود ، معرف نشانگر DPD را با PH بین 6.3 تا 6.6 اکسید می کند و یک ترکیب رنگی سرخابی ایجاد می کند.

زمان وقت اضافه از ۵ دقیقه تا حدود ۳۰ دقیقه قابل تنظیم است. اسپیندل موتور هرتز سری HMA شامل مدل های HMA 55، HMA60، HMA 70، HMA 85، HMA95، HMA115 می باشد. این دستگاه، از انواع موتور های AC هستند که این موتور، بسیار پر سرعت و قدرت مند است و به وسیله ی اینورتر (درایو هایی با فرکانس بالا) کنترل می شود. این محصول با استفاده از یک CPU 32بیتی و یک صفحه نمایشگر LCD عملکرد بسیار خوبی برای کنترل ماشین آلات CNC دارد. رابط کاربری مناسب، حافظه داخلی 2 گیگابایتی، پشتیبانی از حافظه جانبی، ایزوله بودن ولتاژ عملیاتی و ولتاژ کنترل از جمله ویژگی‌های این دستگاه است.

باکس آنلاین و آفلاین HD-A603