نمایش و بررسی دمای Cpu با 11 نرم افزار برتر ویندوز

کولر CPU و CPU را به کرم حرارتی آغشته کنید. توصیه می شود این کار را بعد از سه سال دوباره تکرار کنید زیرا این کرم ها با گذشت زمان خاصیت خود را از دست می دهند. را ارائه می کنند. HWMonitor Pro ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد. برنامه های مدیریت دمای پردازشگر به شما کمک می کنند تا با جمع آوری داده ها از حسگرهای مختلف، دمای CPU را بررسی کنید. این ابزار دمای هارد را به کمک سیستم S.M.A.R.T می خواند. این نرم افزار را می توان در سیستم ویندوز با .NET Framework نسخه 2.0 به بالا و روی سیستم های لینوکس که دارای Mono با WinForms هستند، اجرا کرد. دلایل مختلفی می تواند منجر به افزایش دمای پردازنده شود از جمله گرد و غبار، سرعت فن یا اورکلاک. AIDA64 Extreme اطلاعات دقیقی درباره ولتاژ، دما و سرعت فن فراهم می کند. بررسی کنید که فن کار می کند یا خیر. ManageEngine OpManager می تواند خطا و عملکرد سرورهای فیزیکی و مجازی، کنترل کننده دامنه، روتر ها، سوئیچ ها، ارتباط WAN، Firewall و دیگر تجهیزات زیر ساخت فناوری و اطلاعات را کنترل کند. SolarWinds CPU Load Monitor، HWMonitor ، Speccy ، ManageEngine OpManager و AIDA64 Extreme ابزارهای تجاری هستند.

همچنین، مطمئن شوید که اقدامات انجام شده کافی است یا خیر، در غیر این صورت می توانید به تقویت پردازنده خود فکر کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی اشتراک گذاری نتایج را آسان تر می کند. این افراد معمولا قطعات کامپیوتر را تعویض می کنند تا سریع تر کار کند. کاربرد ساده ای دارد و از AER Fan ، Lighting Strip ، Cable Comb و غیره پشتیبانی می کند. اطلاعاتی در مورد دما، سرعت فن، منبع تغذیه، سرعت ساعت پردازنده و غیره ارائه می کند. از IPv6 و SNMP v3 پشتیبانی می کند. امکان کنترل و نمودار کردن بار همزمان بارگیری چندین روتر سیسکو را فراهم می کند. با کمک این ابزار می توان بار همزمان چندین مسیریاب سیسکو را کنترل و نمودار کرد. همچنین اطلاعات کاملی در مورد رایانه از بار پردازنده گرفته تا مصرف پهنای باند ارائه می دهد. هنگامی که مشغول بازی، اجرای ویدیو، یا انجام کارهای سنگین دیگری هستید، بار بیشتری روی سیستم وجود دارد و دما می تواند حدود 70 تا 80 درجه سانتیگراد باشد. به کمک این نرم افزار اطلاعات سخت افزاری عمیقی را دریافت خواهید کرد.HWiNFO می تواند در زمان واقعی پارامترهای سیستم و سخت افزار مانند CPU ، GPU ، مادربرد اصلی، درایو، وسایل جانبی و غیره را بررسی کند.

این نرم افزار معیارهایی را برای اندازه گیری عملکرد کامپیوتر فراهم می کند و شامل یک موتور تشخیص سخت افزار می باشد. Real Temp از پردازنده های پنتیوم 4 پشتیبانی نمی کند. از نمایشگرهای خارجی پشتیبانی می کند که به شما کمک می کنند داده های حیاتی سیستم را در انواع دستگاه های LCD / VFD مشاهده کنید. همچنین با دسترسی به اطلاعات S.M.A.R.T. همچنین فضای زیادی روی هارد دیسک شما مجله خبری novinraya اشغال نخواهد کرد. دمای هارد دیسک SMART را نمایش می دهد. می تواند آمار مربوط به دما را ثبت و نمایش دهد. بهترین ابزار رایگان برای ثبت و نمایش دما. این نرم افزار به عنوان یک ابزار مفید برای کاربران حرفه ای و به صورت رایگان در دسترس است. این ابزار در شناسایی و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری به شما کمک خواهد کرد. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب های حرارتی به مادربرد و سایر دستگاه ها، دمای پردازنده باید کنترل شود. نیازی به نصب ندارد.

AIDA64 Extreme ابزاری برای اطلاع رسانی سیستم است که اطلاعات دقیق سخت افزاری را به شما ارائه می دهد. یک ابزار اطلاعاتی پیشرو در صنعت که در بین علاقه مندان به رایانه محبوب شده است. مجموعه ابزارهای SolarWinds Engineer یک راه حل همه جانبه برای مدیریت شبکه است. ویروس ها ، تروجان ها مانند (Backdoor ، Rootkit و غیره) و Worms (ایمیل، اینترنت، شبکه) انواع متداول عفونت های مخربی هستند که می توانند باعث افزایش دمای پردازنده شوند. بنابراین اتاق های سرور باید با حسگرهای داخلی و خارجی مجله خبری novinraya کنترل شوند. در صورت بالا رفتن دمای پردازنده چه باید کرد؟ گیمرها و طراحان گرافیک کاربران با عملکرد بالا هستند. اما طول عمر سایر اجزا به دلیل دمای بالا کوتاه خواهد شد. به این ترتیب می توانید از مشکلات جلوتر باشید. ManageEngine OpManager نمودارها، هشدارها و گزارشاتی را درباره عملکرد سرور و سخت افزار شبکه شما ارائه می دهد. ManageEngine OpManager یک نرم افزار نظارت بر شبکه است که استفاده از آن آسان است. بسیار قابل تنظیم، قابل توسعه و استفاده از آن آسان است. همچنین، رابط کاربری آن بهبود یافته است. دمای بین 80 تا 100 درجه سانتیگراد دمای حداکثری است.