نمایش Chhello، ورودی اسکار هند در 25 نوامبر در نتفلیکس پخش می شود

تهیه کننده سیذارت روی کاپور (روی کاپور فیلمز) گفت: “در حالی که سفری را پیش می بریم تا با فیلم خود در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار نماینده هند باشیم، از اینکه Last Film Show خانه خود را در نتفلیکس هند پیدا کرده است، هیجان زده هستیم و مطمئن هستیم که جادو و زیبایی خلقت سینمایی نالین، مخاطبان نتفلیکس را در هند مجذوب خود خواهد کرد، درست مانند تماشاگران تئاتر در هند و سراسر جهان. این فیلم ماه گذشته اکران محدودی در کشور داشت و قیمت بلیت آن فقط 100 میلیون تومان بود. 95.

Last Film Show (Chhello Show) یک درام زندگی‌نامه‌ای است که در عین ادای احترام به سینمای گذشته، جذابیت منطقه غربی گجرات را به تصویر می‌کشد. این یادآور معصومیت دوران کودکی و جادوی جهانی فیلم هاست. در این فیلم بهاوین راباری، ویکاس باتا، ریچا مینا، باوش شرمالی، دیپن راوال و راهول کولی ایفای نقش می‌کنند.

داستان در برابر پس‌زمینه سینماهایی در هند روایت می‌شود که شاهد یک انتقال عظیم از سلولوئید به دیجیتال هستند، جایی که صدها سینمای تک‌نمای ویران شده یا به کلی ناپدید شده‌اند. هنگامی که جادوی فیلم ها قلب سامی جوان نه ساله را تسخیر می کند، او به دنبال رویاهای 35 میلی متری خود آسمان و زمین را حرکت می دهد، غافل از زمان دلخراشی که در انتظارش است.

Chhello Show، ورود رسمی هند به نود و پنجمین دوره جوایز اسکار، در 25 نوامبر به نتفلیکس می رود. این فیلم به کارگردانی پان نالین (فراتر از دنیای شناخته شده) نامزد شده و در جشنواره های معتبر فیلم در سراسر جهان مانند ترایبکا و بوئنوس آیرس بین المللی نمایش داده شده است. جشنواره سینمای مستقل از جمله. فیلم گجرات زبان برنده شد

تهیه کننده Dheer Momaya (Jugaad Motion Pictures) به اشتراک گذاشت: «خوشحالم که فیلم ما در نتفلیکس هند در دسترس قرار خواهد گرفت. آنها یک پایگاه مشترک بسیار فعال در هند دارند و برای خانواده ها عالی است که از این فیلم در خانه خود در طول فصل تعطیلات آخر سال لذت ببرند.

Chhello Show جمعه، 25 نوامبر در نتفلیکس نمایش داده می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بهترین فیلم، آخر این هفته، در جشنواره جهانی فیلم آسیایی در لس آنجلس، و به دوبله هندی نیز در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

کارگردان نالین گفت: “آخرین نمایش فیلم جشنی از فیلم ها، غذاها، دوستان و خانواده است و اکنون مخاطبان در سراسر هند می توانند دقیقاً این کار را از خانه خود در حین تماشای آن انجام دهند. حداکثر تعداد افراد، و اکنون، به لطف نتفلیکس، آخرین نمایش فیلم تنها با یک کلیک فاصله دارد.”