نوآوری پیشرفته در فناوری علامت خود را برای اولین پاسخ دهندگان می سازد

ما شروع به درک واقعی همه این موارد تحلیلی و همه این ابزارهای هوش تجاری کردیم. آنها باحال بودند و همه می خواستند آنها را بسازند، بفروشند و به آژانس های پلیس ببرند. اما مشکل واقعی جمع‌آوری داده‌ها و جمع‌آوری اطلاعات به گونه‌ای بود که بتوان آن‌ها را به صورت آنلاین برای تمام کارهای مهمی که افسران پلیس باید انجام دهند، در صورت مراجعه آن اطلاعات به دادگاه، مصرف کرد.»

ارسال به کمک کامپیوتر Mark43

“این لبه برش است. هیچ کس دیگری در صنعت این کار را انجام نمی دهد. بسیاری از سازمان های بخش دولتی برای انجام فناوری نقشه برداری خود به Esri متکی هستند. ما Esri را مستقیماً در فناوری نقشه برداری خود قرار داده ایم.

نرم افزار Mark43 داخل خودرو

آن پروژه کلاس سال سوم شامل چیزی غیر از کشف عملیات جنبشی و شکست فیزیکی ساختارها بود. این شغل مستلزم همکاری با تیم عملیات ویژه پلیس ایالتی ماساچوست بود که مدتی را به عنوان یک مقام نظامی در خاورمیانه سپری کرده بود. که تیم پلیس ایالتی را به یک لحظه آها هدایت کرد. اعضای باند خشن خانگی بسیار شبیه شورشیان در خاورمیانه رفتار می کردند.

اگر تا به حال یک مرکز تماس اضطراری مدرن را مشاهده کرده اید یا برنامه های واقعیت تلویزیونی پلیس را مشاهده کرده اید، با یک مرکز فرماندهی با چندین اعزام کننده آشنا هستید. هر کدام در مقابل مانیتورهای متعدد با صفحه نمایش بزرگ قرار می گیرند.

نتیجه کار سه مهندس جوان با اداره پلیس متروپولیتن واشنگتن دی سی منجر به توسعه نرم افزار داخل خودرو شد که با کامپیوترهای مقر ادغام می شود. (اعتبار تصویر: Mark43)


“من هستم [using] مرورگرهای مدرن – Google Chrome، Microsoft Edge، Safari. بنابراین از دیدگاه کاربر نهایی، و فقط از منظر فناوری به این موضوع فکر کنید، تا زمانی که دسکتاپ استاندارد معمولی یا حتی لپ‌تاپ خود را دارید و دسترسی دارید، نیازی به بیرون رفتن و خرید یکسری کامپیوتر یا هر چیز دیگری ندارید. فری به TechNewsWorld گفت.

سایر مزایای Mark43

نمایش آنلاین کوین فرای، مدیر معماری راه حل ها در Mark43، قدرت و سهولت عملکرد سیستم Mark43 را به افسران گشت خودروها و مراکز تماسشان نشان داد. نوشتن گزارش‌ها و دسترسی فوری به داده‌های ویدئویی به‌روز شده از توزیع‌کنندگان، تغییری مهم در بازی برای اولین پاسخ دهندگان است.

گزینه‌های مجموعه Mark43 این شرکت کاملاً مبتنی بر ابر هستند، که آموزش کارکنان را به حداقل می‌رساند زیرا برنامه‌ها در انواع مرورگرهای وب اجرا می‌شوند. نتیجه یک مسیر ارتقای بسیار کم‌هزینه و از نظر فنی آسان‌تر برای انتقال موفقیت‌آمیز به فناوری پیشرفته و بدون استرس است. تنها هزینه جدید اشتراک تحویل ابری است که متفاوت است.

فناوری جدید مانند پلتفرم ارتباطی Mark43 امکان مشاهده بی‌درنگ روی صفحه‌نمایش ماشین‌های تیم را فراهم می‌کند تا واحدهای پاسخ‌دهنده بتوانند قبل از رسیدن از صحنه‌های رویداد بهتر مطلع شوند و ایمنی و کارایی آنها را بهبود بخشد. (اعتبار تصویر: Mark43)


پلتفرم Mark43 به اولین پاسخ دهندگان یک نمای هوایی سه بعدی روی نمایشگرهای ویدیویی ماشین گشت ارائه می دهد.

مت پولگا، یکی از بنیانگذاران و رئیس امور خارجی در Mark43، که یک پلت فرم نرم افزار ایمنی عمومی را توسعه داده است که به آژانس ها اجازه می دهد تا به سازمان ها اجازه مدیریت، اشتراک گذاری، جمع آوری و تجزیه و تحلیل کارآمدتر اطلاعات را بدهند، خاطرنشان کرد که اولین پاسخ دهنده کار آسانی نیست.

TechNewsWorld اخیراً به پشت صحنه رفته و مصاحبه ای اختصاصی با بنیانگذار گروه واکنش انتقادی (CRG) ارائه کرده است. آن شرکت مفاهیم نظامی را برای نقشه‌برداری از شماتیک‌های داخلی برای استراتژی‌های واکنش اضطراری مجری قانون تطبیق داد.

این سه نفر یک دهه پیش به عنوان دانش‌آموزان دانشگاه هاروارد که در رشته‌های مهندسی مکانیک یا مهندسی برق تحصیل می‌کردند، با هم ملاقات کردند و شروع به کار کردند. کار آنها در یک کلاس خاص کار با یک مشتری در یک پروژه مهندسی بود.

نمایشگر دیگری به توزیع کنندگان این امکان را می دهد که در تماس دائمی با اولین پاسخ دهندگان در زمان واقعی باشند و فوراً اطلاعات به روز شده را به هر کجا که لازم است ارسال کنند. (اعتبار تصویر: Mark43)


یکی از دارایی های اصلی این پلت فرم ارتباطی نوآورانه، به نام فرای، توانایی قرار دادن قدرت نقشه برداری در دست توزیع کنندگان است. این سیستم قادر به نمایش انواع لایه های داده است. پاسخ دهندگان به مواقع اضطراری می توانند نماهای زنده ترافیک، تصادفات، مکان های تیراندازی فعال و حتی نماهایی از مکان های جرم و جنایت را در طول مسیر ببینند.

پلیس ایالتی در حال ارائه این مدل پلیسی جدید بود، و کار ما در این کلاس مهندسی دیوانه این بود که ارزیابی کنیم که آیا این مدل پلیسی مؤثر است یا نه. پولگا به یاد می آورد که 10 سال بعد، متوجه می شوید که سه دانش آموز با مدرک مهندسی که هیچ ایده ای در مورد پلیس یا علوم اجتماعی-اقتصادی پیچیده نداشتند.

برخورد آنها با ادارات پلیس و سایر سازمان های واکنش دهنده بیشتر به آنها دامنه عملکرد شغلی را که نرم افزاری که ساخته بودند برای دستگیری آنها آموزش داد. به عنوان مثال، هنگام اعزام، افسران پلیس باید در مورد هر چیزی که در میدان با آن مواجه می شوند و نوع حادثه ای که به آن واکنش نشان می دهند، گزارش بنویسند.

ماموران پلیس کیلومترها دورتر در یک مرکز ارتباطی مرکزی از انواع نمایشگرهای بزرگ برای نظارت بر پلیس و واحدهای واکنش اضطراری در زمان واقعی استفاده می‌کنند. (اعتبار تصویر: Mark43)


هاروارد علاقه زیادی به توسعه مهندسانی داشت که تنها به دلیل کارکرد مبدل های حرارتی و نحوه خم شدن پل ها توجه نداشتند. همچنین تمرکز بر کمک به آنها بود تا بفهمند که روزی باید با مردم برای حل مشکلاتشان کار کنند. پولگا با کنایه گفت: آنها از آن زمان این کار را انجام می دهند.




منبع

تبلیغات

با NICE Enlighten XO سریع خود سرویس هوشمند بسازید

این مفهوم فناوری پیشرفته تا حدودی شبیه آنچه بسیاری از سازمان‌های بزرگ پاسخ‌دهنده در مراکز اعزام منطقه‌ای خود دارند. آژانس های کوچکتر نسخه های کوچک شده آن سناریو را اجرا می کنند.

حل چنین مشکلاتی مربوط به استرس شغلی و نگرانی‌های ایمنی یک عنصر رایج است که باعث می‌شود برخی از شرکت‌های با فناوری پیشرفته بر نیازهای کارگرانی که در خطوط مقدم داخلی در خیابان‌ها گشت‌زنی می‌کنند تمرکز کنند. فناوری ایمنی عمومی یک پیشنهاد برای همه نیست. اغلب با هم همپوشانی دارد. گاهی اوقات، به شدت نوآوری می کند.

نوآوری های فناوری برای اولین پاسخ دهندگان

Cloud native چیزی است که Mark43 کلاه خود را روی آن آویخته است. این بدان معناست که برنامه ما برای زندگی در فضای ابری ساخته شده است. پولگا به TechNewsWorld گفت: چیزهایی که قدرت ابری Mark43 را تامین می کنند.

تله کتاب داستان

فناوری جدید با به حداقل رساندن زمان پاسخگویی و ساده‌سازی اشتراک‌گذاری داده‌ها در بین سازمان‌ها، آگاهی موقعیتی را برای افسران پلیس و سایر اولین واکنش‌دهنده‌ها بهبود می‌بخشد.

یکی دیگر از نتایج بسیار مورد نیاز، اضافه کردن 110 افسر پلیس به این نیرو بود که معادل 240000 نفر ساعت پشت سر هم در سال به آژانس است.

فناوری موجود، توربوشارژ

پیشرفت‌های فناوری پیشرفته برای اولین واکنش‌دهنده ممکن است برای نگه داشتن پلیس، آتش‌نشانان و EMT‌ها در کار ضروری باشد. تقریباً نیمی (44٪) از اولین پاسخ دهندگان مورد بررسی گفتند که به دلیل استرس های مرتبط با کار، شغل خود را ترک می کنند.