نکات شماتیک لو رفته Redmi K60 Ultra درباره حاشیه‌های باریک، نمایشگر سوراخ‌دار: جزئیات


Redmi K50 Ultra با Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 SoC در آگوست سال گذشته در چین عرضه شد. این گوشی هوشمند هنوز برای اولین بار در سایر بازارهای جهانی از جمله هند عرضه نشده است، اما شایعات در مورد جانشین احتمالی آن – Redmi K60 Ultra – در حال حاضر در وب شروع شده است. اخیراً، شماتیک های Redmi K60 Ultra به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که طراحی و مشخصات آن را نشان می دهد. تصاویر به حاشیه‌های نازک، یک ماژول دوربین مستطیلی شکل در پشت و یک سوراخ سوراخ بر روی نمایشگر اشاره می‌کنند. انتظار می رود Redmi K60 Ultra دارای دوربین سه گانه پشتی باشد. این می‌تواند توسط یک SoC مدیاتک Dimensity 9200 تامین شود.

ایستگاه چت دیجیتال Tipster (ترجمه شده از چینی) شماتیک های Redmi K60 Ultra را در Weibo پست کرد. نشان داده شده است که دارای یک بریدگی سوراخ‌دار در وسط قرار دارد تا دوربین سلفی را در خود جای دهد و دارای حاشیه‌های نازک با طراحی صاف است. یک ماژول دوربین مستطیلی شکل که شامل سه سنسور و یک واحد فلاش LED است در پنل پشتی قرار دارد. سنسورهای اولیه و ثانویه در دو بریدگی دایره ای بزرگ مرتب شده اند، در حالی که سنسور کوچک و سوم نیز قابل مشاهده است.

Redmi K60 Ultra اخیراً با شماره مدل 23078RKD5C در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. انتظار می رود در ماه ژوئیه امسال رونمایی شود. طبق اطلاعات قبلی، این گوشی دارای صفحه نمایش با وضوح 1.5K خواهد بود و می تواند بر روی Dimensity 9200 SoC مدیاتک کار کند. گفته می شود که دارای فریم فلزی است و می تواند از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود دستگاه Redmi K60 Ultra نسبت به Redmi K50 Ultra که در آگوست سال گذشته با قیمت اولیه 2999 یوان (تقریباً 35400 روپیه) عرضه شد، ارتقاء یابد.

Redmi K50 Ultra که سال گذشته عرضه شد، دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با نرخ رفرش تا 120 هرتز است و از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 SoC پشتیبانی می کند. این دوربین مجهز به دوربین سه گانه پشتی است که توسط دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هدایت می شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سیمی 120 واتی پشتیبانی می کند.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

هشدار CERT-in ویروس Daam که گزارش تماس ها، سابقه تماس ها را می دزدد و به دوربین های پخش شده در تلفن های اندرویدی دسترسی پیدا می کند.





منبع