نکته رندرهای فاش شده iQoo Neo 7 SE سه گزینه رنگی، راه اندازی دوربین سه گانه عقب

iQoo Neo 7 SE در آستانه عرضه در چین است. قبل از معرفی رسمی، رندرهای این گوشی به صورت آنلاین منتشر شده است که گزینه های رنگی و طراحی گوشی را نشان می دهد. گفته می شود iQoo گوشی هوشمند جدید سری Neo را در سه گزینه رنگی متمایز، یعنی آبی برقی، کهکشانی و مشکی بین ستاره ای ارائه می کند. رندرهای ادعا شده یک بریدگی سوراخ در جلو و یک دوربین سه گانه در پشت را نشان می دهند. تایید شده است که iQoo Neo 7 SE با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

ایشان آگاروال، نویسنده مشهور، با همکاری Pricebaba، رندرهای ادعایی از iQoo Neo 7 SE را به بیرون درز کرده است. همانطور که گفته شد، رندرها گوشی ها را در سایه های آبی برقی، کهکشانی و سیاه بین ستاره ای نشان می دهند.

لیست اخیر TENAA یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس (1080×2400 پیکسل) را در iQoo Neo 7 SE پیشنهاد می کند. گفته می شود که این گوشی از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 8200 SoC بهره می برد. تنظیمات دوربین پشتی سه گانه این گوشی هوشمند می تواند شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه دو مگاپیکسلی باشد. گفته می شود iQoo Neo 7 SE از دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی نیز بهره می برد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

قرار بود عرضه iQoo Neo 7 SE در تاریخ 2 دسامبر در ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت محلی (12 بعدازظهر IST) در کنار iQoo 11 در چین انجام شود، اما این رویداد به تعویق افتاد. در حال حاضر تاریخ جدیدی مشخص نیست، اما قبل از عرضه، زیربرند Vivo همچنان به بررسی مشخصات کلیدی گوشی از طریق Weibo ادامه می دهد. تایید شده است که با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

به نظر می رسد iQoo Neo 7 SE دارای طراحی صفحه نمایش سوراخ دار است. رندرها یک واحد دوربین سه گانه پشتی را نشان می دهند که در گوشه سمت چپ بالای گوشی چیده شده است. ماژول دوربین دارای نوشته “Neo OIS AI camera” روی آن است. علاوه بر این، دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در ستون فقرات سمت چپ گوشی دیده می شوند.